EXAMENCENTRUM: HAASRODE
Voorbeeld:
- In welk examencentrum ben je geweest?
Haasrode
- Zat de examinator naast of achter jou?
Rechts achter
- Het keren in de straat: in hoevere mocht je zelf de plaats kiezen?
'Keer in deze straat'
- Het parkeren achter een auto: wat moest je juist doen?
Doormiddel van een S achter een Citroën parkeren.
- Voorafgaande controles: wat heeft hij gevraagd?
Dimlicht, achtermistlicht, ruitenvloeistof reservoir.
- Ben je met de rijschool (welke?) of een begeleider geweest ?
Begeleider.
- Als je met een begeleider geweest bent, wie was het ? (geen namen maar vb: papa, mama, oom, tante, vriend(in) enz....)
Mama
Ik moest heel dicht bij het examencentrum al parkeren. Dan op de Leuvense ring. En dan terug gereden.
Resultaat:
5. Richtingsverandering : ONVOLDOENDE.
5 .7 rechts de rijbaan oprijden.
Leuvense ring zat prop vol toen ik erop-reed maar ik MOEST naar rechts maar deed dit niet onmiddellijk. alle fouten die ik gemaakt heb, en opmerkingen over gekregen heb zijn terecht. Uiteraard, de examinator heeft altijd gelijk?
8. snelheid en verkeersinzicht: VOORBEHOUD.
10. Defensief rijden: te verbeteren.
10.8 Snelheid en verkeersinzicht
30 rijden in een staat waar je 50 mag, al dacht ik geen bord gezien te hebben dat de zone 30 beëindigd.
Resultaat: Geslaagd.
Maar ik ben van mening, dat ik vandaag evengoed gereden heb als ik in het begin reed, men moeder zei ook dat ik heel ONZEKER reed vandaag. STRESS alom.

Die achteraf gezien voor niets nodig was.
Opmerking toen ik aankwam aan het examencentrum was:: ''Ik zie dat u veel geoefend heeft, maar u heeft wel wat kleine foutjes gemaakt.''
''Maar ik vind, je terug laten komen voor deze foutjes, nogal onnodig. Deze zullen door ervaring, en en vaste wagen wel verdwijnen.'' Dit doordat ik 3 verschillende wagens rijd, geen enkele eigenlijk gewoon ben maargoed. 't voornaamste is dat ik geslaagd ben en er is een hele serieuze last van men schouders.