een paar vraagjes

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
gehuigert
Berichten: 39
Lid geworden op: 18 okt 2010, 00:04

Re: een paar vraagjes

Bericht door gehuigert »

accer schreef:Waarschijnlijk inktbesparing ofzo :p

Nee, geen idee. Maar ik weet wel dat toen ik mijn praktijkexamen moest gaan doen, ik per e-mail een pdf-versie van die "brochure" waar jij het over hebt gekregen heb. Dat was echter een geweldig verouderde versie waar nog dingen op stonden zoals dat de handrem bereikbaar moest zijn voor de begeleider (wat toen toch al een half jaar afgeschaft was). En dat was niet het enige dat er aan mankeerde hoor...

Ik heb dus niet veel vertrouwen meer in die informatieve blaadjes die GOCA je meegeeft :D
Oja, dat van die handrem stond er ook nog op bij 2009. Dat had ik niet meer gecontroleerd :) (Wanneer was dat afgeschaft?)
Wouter
Berichten: 2119
Lid geworden op: 01 okt 2007, 16:45
Locatie: Olen

Re: een paar vraagjes

Bericht door Wouter »

goh...
dat is al een hele tijd... eind 2008 ofzo? Dat weet iemand anders hier misschien wel beter.
"Chances are if you need both hands to do something, your brain should be in on it too." - Ellen DeGeneres: Here and Now (2003)
Jari
Berichten: 237
Lid geworden op: 23 nov 2009, 22:02
Locatie: Antwerpen

Re: een paar vraagjes

Bericht door Jari »

De examinator start altijd met een uitlegje over het examen... Bij mij werd er toen (vorig jaar) duidelijk vermeld dat hij je niets ging laten doen wat niet mocht.

Tijdens het examen is dit ook nog eens herhaald. Ik moest namelijk op een bepaald punt rechts afslaan, maar het verlengde van die straat (naar links) was enkelrichting (in de richting van mij weg). Daardoor keek ik toch eens extra of ik er wel in mocht, want ja... :P Maar toen zei hij dus nog eens dat hij me nooit ergens zou insturen waar ik niet in mocht.
Stefan Peeters
Administrator
Berichten: 4332
Lid geworden op: 16 aug 2007, 11:37
Locatie: Wechelderzande

Re: een paar vraagjes

Bericht door Stefan Peeters »

In principe hoort een examinator inderdaad voor het begin van het examen een beetje toelichting te geven, en moet hij vermelden dat hij je niet in een verboden richting zal sturen.

Misschien wordt dat al eens vergeten, misschien wordt dat door de zenuwen niet eens gehoord door de kandidaat...
Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit 8) (J. Cruijff)
Plaats reactie