Ik ben net terug van mijn examen, en nog steeds vol ongeloof; ik ben geslaagd! Al vond ik dat ik zelf nog nooit zo slecht gereden had...
- In welk examencentrum ben je geweest? Erembodegem
- Zat de examinator naast of achter jou? Schuin achter mij
- Het keren in de straat: in hoevere mocht je zelf de plaats kiezen? Hij zei dat ik in de straat waar we net reden moesten keren. Ik heb dit vrijwel direct gedaan want verderop stonden heel veel auto's geparkeerd aan beide kanten.
- Het parkeren achter een auto: wat moest je juist doen? Hij zei goed op tijd achter welke auto ik me moest parkeren. Heb dit in 2 keer gedaan. De tweede keer was volgens hem heel goed, al vond ik dat ik rare toeren had uitgehaald
- Voorafgaande controles: wat heeft hij gevraagd? Lichten(dim,stand,mist,groot,achtermist,stop), ruitenwissers, claxon, pinkers, ontwaseming voor en achter, koelvloeistof, zetel en linkerbuitenspiegel, gordel(niet gedraaid zijn ed)
- Ben je met de rijschool of een begeleider geweest ? Met een begeleider. Heb vorig jaar rijlessen gevolgd(20u), maar ik had een extreem slechte instructeur, waardoor ik zo goed als alles zelf nog heb moeten uitzoeken en leren met mijn ouders en vriend
- Als je met een begeleider geweest bent, wie was het ? Mama (ze had volgens mij nog meer stress dan ikzelf!)
Vriendelijk bedankt Gratis Rijbewijs Online en Rijprof!
Ik wens alle toekomstige chauffeurs nog heel veel succes toe !