Ik ben nog meer nerveus dan vorige keer, zeker aangezien ik om 8.50 reeds vertrek.
Tips zijn dus altijd welkom, vooral tegen de nervositeit.
zorg ervoor dat je de voorafgaande controles allemaal kent, zodat je deze keer mag vertrekken.Debs schreef:Ik heb morgen mijn praktijkexamen in Haasrode. De tweede keer, de eerste keer mocht ik niet vertrekken.
Ik ben nog meer nerveus dan vorige keer, zeker aangezien ik om 8.50 reeds vertrek.
Tips zijn dus altijd welkom, vooral tegen de nervositeit.
Debs schreef: Bediening voertuig: voorbehoud (Rem-en vertragingstechniek) (dit kwam vooral door de zenuwen.
Dat is iets om echt wel op te letten hoor.Plaats op de openbare weg:Onvoldoende (Rechts houden/te veel rechts)(Ik raakt namelijk bijna een geparkeerde auto)
De examinator zal ook wel weten dat dit nog wel "betert"Snelheid en verkeersinzicht: Te verbeteren (borden B1-17) Hij vond dat ik te fel vertraagde bij voorrang van rechts als ik duidelijk zicht had.
ProficiatIk ben apetrots en kon het bijna niet geloven toen hij zij, je bent geslaagd.
Wees gerust, daar wordt reeds aan gewerkt en bedankt.Inazuma schreef:
Dat is iets om echt wel op te letten hoor.Plaats op de openbare weg:Onvoldoende (Rechts houden/te veel rechts)(Ik raakt namelijk bijna een geparkeerde auto)
Je moet verplicht rechts rijden, maar binnen de redelijkheid en niet op de laatste 10 cm van de rand van de rijbaan / rijstrook .
Spiegels zijn tegenwoordig erg duur ...
Proficiat