EXAMENCENTRUM: HAASRODE
- In welk examencentrum ben je geweest?
Haasrode dus...
- Zat de examinator naast of achter jou?
achter mijn begeleider
- Het keren in de straat: in hoevere mocht je zelf de plaats kiezen?
Hij zei: "draai in deze straat, ergens waar je wil en kan draaien"
- Het parkeren achter een auto:
Hij vroeg mij te parkeren achter "die" auto. 1e poging zag ik dat ik er niet zou komen. Heb dit gezegd, rustig gebleven en bij 2e poging stond ik perfect (+-5cm van de borduur) Daarna "boodschappen doen"
- Voorafgaande controles: wat heeft hij gevraagd?
Alles Laughing
* Richtingaanwijzers, dimlichten, standlichten, mistlichten, stoplichten voorruitontwaseming, achterruitontwaseming, claxon, ruitenswissers, spiegel en stoel ontregelen en deftig zetten + de vraag 'hoe zie je dat je goed zit'
* vervolgens mocht ik kaartje trekken: moest remvloeistof laten zien. Hierop stond ook een 'knooppunt' dat zeker in je examen op de weg zou voorkomen (bij mij Parkpoort)
- Examen zelf
Verliep zogoed als perfect. Ben dus vorige week geweest, somrgens was het wl zeer mistig, maar gewoon dan snelheid aanpassen en zorgen dat je alles dubbel checkt (zeker gevaarlijk voor fietsers die 'plots' opduiken uit de mist.
Resultaat
Geslaagd Very Happy Slechts één kleine opmerking gekregen ivm rem-en schakelingstechniek (voorbehoud)
Uiteindelijk heb ik maar een kleine 30min gereden, "dit volstaat voor mij, we rijden nu terug naar het examencentrum" zei hij toen we terug de Geldenaaksebaan opreden