parkeersensoren

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
Gast

parkeersensoren

Bericht door Gast »

Ik ga binnenkort mijn rij-examen afleggen met mijn eigen wagen. Hier staan achteraan parkeersensoren op. Vormt dit een bezwaar tijdens het examen? Bij de voorwaarden waaraan het voertuig moet voldoen, staat wel dat speciaal aangebrachte tekens om die kandidaat te helpen tijdens het examen niet toegelaten zijn. Maar ik neem aan dat ze het dan niet hebben over parkeersensoren ofwel??
de rijprof
Medewerker
Berichten: 8352
Lid geworden op: 01 jul 2008, 00:24

Bericht door de rijprof »

Als die sensoren tot de originele uitrusting behoren van die auto, mag dat.
Je zult ze toch niet nodig hebben want je krijgt veel plaats. :D
Zie www.derijprof.be
http://www.derijprof.be - Zoekend kijken, doet je veiliger en vlotter rijden
KristofV
Berichten: 16
Lid geworden op: 04 sep 2007, 13:45

Bericht door KristofV »

Oh, juist is dit sinds kort niet aangepast? Je moet enkel achter 1 auto parkeren en niet tussen 2
Inazuma
Berichten: 11417
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Bericht door Inazuma »

KristofV schreef:Oh, juist is dit sinds kort niet aangepast? Je moet enkel achter 1 auto parkeren en niet tussen 2
Je moet inderdaad achter een andere auto parkeren op de openbare weg, en niet meer tussen wat hekkens op het examenterrein.

Maar dat is al wel een jaar of 2,5 aangepast ... van december 2006.
Wouter
Berichten: 2119
Lid geworden op: 01 okt 2007, 16:45
Locatie: Olen

Bericht door Wouter »

leer toch maar tussen parkeren, want je gaat het later toch nodig hebben, en als je examen doet en het is wat drukker die dag op de baan, en er is zo direct geen plaats waar je maar 1 auto hebt, dan kan de examinator je nog altijd tussen laten parkeren... Dat gaat wel geen petite plaatsje zijn, je gaat daar nog altijd geweldig veel plaats hebben, maar bon.
Plaats reactie