dezelfde vragen als de proefexamens?

Vraag hier tips en hulp van anderen.
yrelav

dezelfde vragen als de proefexamens?

Bericht door yrelav »

Ik heb 43/50 voor mijn proefexamens. Zijn de vragen van het echte examen dezelfde? Uit hoeveel antwoorden moet je kiezen?
Wouter
Berichten: 2119
Lid geworden op: 01 okt 2007, 16:45
Locatie: Olen

Bericht door Wouter »

Exact hetzelfde natuurlijk niet, maar de vragen van de proefexamens hier zijn praktisch gelijk aan die van het examen...
GRO
Administrator
Berichten: 12759
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Alle examenvragen staan op de site:

- Ofwel in de theorie met TIP EXAMEN
- Ofwel in de gratis oefenvragen
- Ofwel in de proefexamens reeks per reeks
- Ofwel in de proefexamens AD RANDUM

Als je op onze proefexamens 48/50 gemiddeld haalt, slaag je van de eerste keer, nadat je de theoriepagina's hebt doorgenomen en de oefenvragen hebt gemaakt.

Enkel proefexamens maken en 43/50 halen is niet voldoende om te slagen.
Wouter
Berichten: 2119
Lid geworden op: 01 okt 2007, 16:45
Locatie: Olen

Bericht door Wouter »

en ik geloof dat er op het goca examen ook 3 keuzomogelijkheden zijn

maar als ik je een tip mag geven: leer zo dat je eigenlijk zo het antwoord zelf al kan geven, zonder dat je de meerkeuzeantwoorden ziet.
Eens je op de baan bent, en je komt in een situatie terecht, geeft men je ook niet ff snel een paar mogelijkheden waar je uit kan kiezen; dan moet je het ook helemaal zelf doen...
yrelav

Bericht door yrelav »

Ik haal op de proefexamens gemiddeld een 45/50. Is dit voldoende om voor het echte examen te slagen?
Inazuma
Berichten: 11359
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Bericht door Inazuma »

yrelav schreef:Ik haal op de proefexamens gemiddeld een 45/50. Is dit voldoende om voor het echte examen te slagen?
Van wat we lezen in hun reacties, slagen de kandidaten die 45 halen op de proefexamens doorgaans met nog betere cijfers op het echte examen.

Rustig blijven, en de vragen goed lezen. ;)
yrelav

Bericht door yrelav »

Ik ga het morgen doen. Vandaag ga ik nog wat herhalen maar ik heb wel wat zenuwen voor het echte examen :)
yrelav

Bericht door yrelav »

Ik heb nog één vraagje: zitten alle vragen van het echte examen verwerkt in de proefexamens? Of zijn er vragen die niet voorkomen in de proefexamens?
Stefan Peeters
Administrator
Berichten: 4321
Lid geworden op: 16 aug 2007, 11:37
Locatie: Wechelderzande

Bericht door Stefan Peeters »

Ga je de vragen en de bijhorende antwoorden uit het hoofd leren misschien?

Niet de juiste manier om een theorie-examen voor te bereiden... :roll:
Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit 8) (J. Cruijff)
yrelav

Bericht door yrelav »

Neen tuurlijk niet, ik heb alles geleerd hoor. Het was alleen maar een vraag ;)
Inazuma
Berichten: 11359
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Bericht door Inazuma »

yrelav schreef:Ik heb nog één vraagje: zitten alle vragen van het echte examen verwerkt in de proefexamens? Of zijn er vragen die niet voorkomen in de proefexamens?
Zowat alle soorten van vragen die je op het echte examen krijgt, zitten inderdaad verwerkt in de proefexamens.

Als je een vraag krijgt waarvan je denkt dat ze hier niet staat, probeer ze dan misschien te onthouden, vraag + antwoord, en laat het ons weten ;)
Meestal is er echter al wel een gelijkaardige vraag.
Gast

Bericht door Gast »

Zijn het trouwens nog steeds 50 vragen :?:
Ik meende van verschillende personen gehoord te hebben dat het er nu 65 zijn
GRO
Administrator
Berichten: 12759
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Ik meende van verschillende personen gehoord te hebben dat het er nu 65 zijn
Waarom zijn personen die over het aantal vragen iets vertellen zelf altijd zo slecht geïnformeerd??????
Gast

Bericht door Gast »

eugeen schreef:
Ik meende van verschillende personen gehoord te hebben dat het er nu 65 zijn
Waarom zijn personen die over het aantal vragen iets vertellen zelf altijd zo slecht geïnformeerd??????
Geen idee, denk omdat ze hun examen al achter de rug hebben en via via iets gehoord hebben. Maar het zijn er dus nog steeds 50, dan weet ik waar ik aan toe ben donderdag.
Bedankt, ik ga nu weer verder oefenen op de vragen op deze site
de rijprof
Medewerker
Berichten: 8352
Lid geworden op: 01 jul 2008, 00:24
Contacteer:

Bericht door de rijprof »

Het zijn meer dan 1000 vragen maar je krijgt er slechts 50 die je moet oplossen :wink:
http://www.derijprof.be - Zoekend kijken, doet je veiliger en vlotter rijden
Plaats reactie