GEEN afbeelding bij A3 - 308 en B - 685

Plaats hier andere vragen die niet meteen met de leerstof te maken hebben.
JonAxDrayda
Berichten: 24
Lid geworden op: 18 jul 2008, 01:19
Locatie: 3770 Riemst

GEEN afbeelding bij A3 - 308 en B - 685

Bericht door JonAxDrayda »

Dit is een waarschuwing dat bij vraag 308 bij het proefexamen A3 "Ad Rundum" geen afbeelding is :!:

Ik heb toen wild gegokt op *Verwijdert* en dat bleek juist te zijn, maar dat wist ik dus niet. Is er misschien een fout met de linkverwijzing naar de afbeelding?

Mijn uiteindelijke uitslag was trouwens 38/40! :arrow: Geslaagd! :D Nu kan ik met een hoop vertrouwen voor mijn theoretisch gaan... :) Jullie site is geweldig! Bedankt, hoor! (Achter deze vraag ben ik zelf al gekomen. Sorry! "Moet je trouwens ook de B-proefexamens doen, beide reeks-per-reeks en "Ad Rundum", voor A3?")

Bij proefexamen B was ik geslaagd met 45/50, wat ik toch redelijk goed vind. Maar daar had vraag 685 ook geen afbeelding, en ik antwoordde er degelijk fout.

Groetjes, Jona

VAN DE SITE:
De auteur van deze post heeft dit weggehaald omdat hij ineens op het idee kwam dat iemand anders van de antwoorden zou kunnen "snoepen". M.a.w., ik kwam erachter dat ik 2 juiste antwoorden had gepost in iedereens zicht!
Laatst gewijzigd door JonAxDrayda op 21 jul 2008, 23:37, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik rijd vooral voor eigen plezier - maar ik let ook wel op.
Je kunt mij vaak zien rijden met mijn bromscooter.
Behalve als het sneeuwt of ijzelt.

Momenteel heb ik m'n bromfiets klasse B al iets minder dan 3 maanden. Ik heb nog geen 2.000km.
GRO
Administrator
Berichten: 12784
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

A3 308

Afbeelding

B 685 is toevallig zelfde afbeelding.

Afbeelding
JonAxDrayda
Berichten: 24
Lid geworden op: 18 jul 2008, 01:19
Locatie: 3770 Riemst

Bericht door JonAxDrayda »

Wil dit zeggen dat de afbeeldingen er wel waren, en dat er gewoon een fout bij mij thuis met het internet was? Of dat de fout werd rechtgezet? Hoe dan ook, het maakt niet al te veel uit. Ik ga nu woensdag eens kijken op een plaats waar ze het theoretisch examen afnemen. Ik kan niet wachten om uiteindelijk voor mijn officieel rijbewijs te gaan! :wink:

Groetjes! :D
Ik rijd vooral voor eigen plezier - maar ik let ook wel op.
Je kunt mij vaak zien rijden met mijn bromscooter.
Behalve als het sneeuwt of ijzelt.

Momenteel heb ik m'n bromfiets klasse B al iets minder dan 3 maanden. Ik heb nog geen 2.000km.
Plaats reactie