examencentrum openingsuren

Vraag hier tips en hulp van anderen.
Plaats reactie
wenda

examencentrum openingsuren

Bericht door wenda »

Hallo, vandaag mijn examen theorie willen doen in haasrode.,met de nadruk op willen doen.Eens daar aangekomen bleken de openingsuren sinds 1 januari aangepast te zijn.Op de website van Goca blijkt dat dus nog altijd niet aangepast te zijn .Niet plezant wetende dat mijn man daar speciaal verlof voor genomen heeft om mij te brengen.Dus nu kan ik nog is terug .weeral die stress.
Gast

Re: examencentrum openingsuren

Bericht door Gast »

wenda schreef:Hallo, vandaag mijn examen theorie willen doen in haasrode.,met de nadruk op willen doen.Eens daar aangekomen bleken de openingsuren sinds 1 januari aangepast te zijn.Op de website van Goca blijkt dat dus nog altijd niet aangepast te zijn .Niet plezant wetende dat mijn man daar speciaal verlof voor genomen heeft om mij te brengen.Dus nu kan ik nog is terug .weeral die stress.
Ik heb gisteren hetzelfde voor gehad. Gelukkig herinnerde ik mij dat er in Anderlecht ook een examencentrum is (Rue du Labeur 3-9; gelegen naast de spoorweg en open tot 15u00). Dus ik heb mijn examen nog op dezelfde dag kunnen afleggen (weliswaar in Anderlecht aangekomen om 14u55).

Gelukkig had ik niet al te veel last meer van stress, aangezien ik van Haasrode tot Anderlecht manieren zat te bedenken om de webmaster van Goca (of diegene die verantwoordelijk is voor deze foutieve info) zoveel mogelijk pijn te doen lijden :wink: (nvdr. niet te serieus opvatten).

Maar ik kan me voorstellen dat het niet prettig is om nog enkele dagen vol stress te moeten zitten.

TER INFO: de gewijzigde openingsuren van Haasrode zijn:

maandag 7u00 - 12u00 (ipv. 12u00 - 16u00)
dinsdag 7u00 - 12u00 (ipv. 12u00 - 16u00)
Gast

Bericht door Gast »

tussen 2 haakjes: om mijn bovenstaande post te vervolledigen en de goed nieuws-show compleet te maken: ik had 49/50 :wink:
Plaats reactie