Hoi allemaal:
ik ben niet in staat om zelf een rijbewijs A3 te behalen,
dus zal ik moeten rondrijden met een snorfiets klasse A (25km/h)
is het mogelijk om een bromfiets klasse B te laten begrenzen, en op die manier in te schrijven als een klasse A snorfiets???
niet met de intentie die op te fokken, of sneller te kunnen rijden,
enkel en alleen maar omdat men het gewenste model niet produceert in een A-klasse versie
ik had het idee om die bromfiets te laten begrenzen door een professioneel motor-handelaar, dus geen amateuristisch geknoei, maar om die dan daarna te laten inschrijven zoals alle snorfietsen (mits een geel plakje achhteraan hangen) van type A tegen 25 km/h
alvaste bedankt
JonaS
Bromfiets afdrijven ipv opdrijven?
-
GRO
- Administrator
Dat gaat niet.
Dit kan enkel gebeuren door de fabrikant. En die gaat dat nooit doen.
Als een verkoper het zo regelt dat je met die bromfiets klasse B maar 25 km/uur mag rijden, dan is dat nog altijd een bromfiets klasse B.
Ook een personenauto die afgesteld wordt dat je er maximaal maar 45 km/uur kan mee rijden wordt niet ineens een vierwielige bromfiets hé.
Dit kan enkel gebeuren door de fabrikant. En die gaat dat nooit doen.
Als een verkoper het zo regelt dat je met die bromfiets klasse B maar 25 km/uur mag rijden, dan is dat nog altijd een bromfiets klasse B.
Ook een personenauto die afgesteld wordt dat je er maximaal maar 45 km/uur kan mee rijden wordt niet ineens een vierwielige bromfiets hé.
-
Inazuma
Re: Bromfiets afdrijven ipv opdrijven?
Wegens de ogentestJonaS schreef: ik ben niet in staat om zelf een rijbewijs A3 te behalen,
Heb je die test al gedaan , of waarop baseer je je om te stellen dat je geen rijbewijs A3 kan halen