hoeveel keer

Vragen i.v.m. andere rijbewijzen.
Plaats reactie
midnight

hoeveel keer

Bericht door midnight »

hoi, ik heb vorige week mijn examen A3 afgelegt en was er jammer genoeg niet door.. had 31 op 40 :(
maar nu maar ik me super zenuwachtig omdak ik bang ben er woensdag weer niet door te zijn, mijn vriend zegt dat je dan verplicht met rijschool lessen moet volgen voor je weer mag probere.. maar hier heb ik geen geld voor, nu heb ik gehoord dat dat afgeschaft is en je zoveel mag gaan proberen als je wild.. zonder rijschool.. is dit waar.. ? ik vraag me echt af hoe dit nu werkelijk zit..

alvast bedank

vriendelijke groetjes
Inazuma

Re: hoeveel keer

Bericht door Inazuma »

midnight schreef:hmijn vriend zegt dat je dan verplicht met rijschool lessen moet volgen voor je weer mag probere.. maar hier heb ik geen geld voor, nu heb ik gehoord dat dat afgeschaft is en je zoveel mag gaan proberen als je wild.. zonder rijschool.. is dit waar.. ?
Je mag desnoods elke dag teruggaan en theorie examen afleggen, zonder beperking, zonder rijschoolverplichting - belangrijker is te zorgen dat je eerst de theorie goed kent, anders ga je alleen kosten maken en ontmoedigd raken

Volg de leermethode die http://www.gratisrijbewijsonline.be/ aanbeveelt, en ga pas wanneer je goed scoort op de oefeningen en nadien proefexamens .
Plaats reactie