heej!!
ik ben juist beginne leren op de site hier, heb hoofdstuk 1 net afgerond. mar kvraag me af wat nu juist het verschil is tussen 'kruisen' en 'inhalen' ...
help ... aub?
merci!
xx E
kruisen ???
-
GRO
- Administrator
Niet panikeren Eef,
Als iets niet duidelijk is, dan zal dat naarmate je verder studeert wel duidelijk worden.
Gewoon hoofdstuk per hoofdstuk leren. Later kom je een volledig hoofdstuk tegen over inhalen en kruisen.
Je zal ook zien dat naar het einde toe de hoofdstukken gemakkelijker worden, omdat er dan veel herhaald wordt wat je al geleerd hebt.
Zeer goed ONZE LEERMETHODE volgen.
Heb je die pagina nog niet gelezen, ze eerst even lezen.
Als iets niet duidelijk is, dan zal dat naarmate je verder studeert wel duidelijk worden.
Gewoon hoofdstuk per hoofdstuk leren. Later kom je een volledig hoofdstuk tegen over inhalen en kruisen.
Je zal ook zien dat naar het einde toe de hoofdstukken gemakkelijker worden, omdat er dan veel herhaald wordt wat je al geleerd hebt.
Zeer goed ONZE LEERMETHODE volgen.
Heb je die pagina nog niet gelezen, ze eerst even lezen.
-
bibi585
Nee Eef, zoals eugeen zegt, geen paniek. Naarmate je vorderd op de site wordt dit je wel duidelijk.
Welkom trouwens op de site en het forum.
Toch effe verduidelijken, bij kruisen rijden beide voertuigen in de tegenovergestelde richting en bij het inhalen rijden beide voertuigen in dezelfde richting.
Toch effe verduidelijken, bij kruisen rijden beide voertuigen in de tegenovergestelde richting en bij het inhalen rijden beide voertuigen in dezelfde richting.
-
gast
bibi585 schreef: Nee Eef, zoals eugeen zegt, geen paniek. Naarmate je vorderd op de site wordt dit je wel duidelijk.
aha, khad al zo'n vermoeden bedankt en ik panikeer ni zene, mss gwn beetje overdreven taal gebruikt
merci!
-
Benny Stinkens
- Administrator