sorry voor de onoplettendheid
m'n brommertheorie leerde ik ook hier, en van de eerste keer geslaagd!
dus ik kan m'n theorie nu beginnen leren en als ik 17 ben afleggen voor de auto, en krijg dan onmiddelijk m'n L en kan rijden met begeleider??
rijopleiding 2006 vraagjes
-
gast
want ik las: "Vanaf 17 jaar kan je het theorie-examen afleggen. Ben je geslaagd, dan krijg je een voorlopig rijbewijs en kan je starten met je rijopleiding."Concept schreef: sorry voor de onoplettendheid
m'n brommertheorie leerde ik ook hier, en van de eerste keer geslaagd!
dus ik kan m'n theorie nu beginnen leren en als ik 17 ben afleggen voor de auto, en krijg dan onmiddelijk m'n L en kan rijden met begeleider??
rijopleiding? vrije rijopleiding met begeleider dan in mijn geval?
[/i]
-
Benny Stinkens
- Administrator
Ja dat kun je waar je dan wel rekening mee moet houden is dat je wel ergens gelezen hebt dat je minsten 3 maanden moet rijden met je begeleider, maar nooit op examen kunt gaan voor je 18deQuote: dus ik kan m'n theorie nu beginnen leren en als ik 17 ben afleggen voor de auto, en krijg dan onmiddelijk m'n L en kan rijden met begeleider??
Vrij vertaalt : als je op je 17de begint met je begeleider te rijden moet je dat dus minstens 12 maanden doen
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
-
GRO
- Administrator
-
Concept
rijopleiding 2006 vraagjes
beste,
ik heb hier echt alles goed doorgenomen over die nieuwe rijopleiding, maar zit toch nog met enkele vragen want ik geraak er niet zo goed aan uit
- ik ben nu 16 jaar & 7 maanden oud, ik kan pas aan 17 m'n theorie gaan afleggen?
- kan ik de theorie gewoon hier leren (zoals ik deed bij m'n brommertheorie) en dan zo het examen gaan afleggen, of ben ik verplicht bepaalde uren les te volgen?
bedankt!
ik heb hier echt alles goed doorgenomen over die nieuwe rijopleiding, maar zit toch nog met enkele vragen want ik geraak er niet zo goed aan uit
- ik ben nu 16 jaar & 7 maanden oud, ik kan pas aan 17 m'n theorie gaan afleggen?
- kan ik de theorie gewoon hier leren (zoals ik deed bij m'n brommertheorie) en dan zo het examen gaan afleggen, of ben ik verplicht bepaalde uren les te volgen?
bedankt!
-
GRO
- Administrator
Uw eerste vraag:SITE: NIEUWE RIJOPLEIDING schreef:
THEORETISCH EXAMEN RIJBEWIJS B
- Je mag aan het theoretisch examen voor het rijbewijs B deelnemen van zodra je 17 jaar bent.
. Je mag theorielessen volgen in een erkende rijschool KLIK, maar dit is niet verplicht..
. Je mag de theorie ook zelf studeren. Dit doe je dan natuurlijk het best via GRATIS RIJBEWIJS ONLINE.
Het antwoord staat in de eerste regel.Quote: ik ben nu 16 jaar & 7 maanden oud, ik kan pas aan 17 m'n theorie gaan afleggen?
Uw tweede vraag:
Uw antwoord staat onder de eerste regel.Quote: kan ik de theorie gewoon hier leren (zoals ik deed bij m'n brommertheorie) en dan zo het examen gaan afleggen, of ben ik verplicht bepaalde uren les te volgen?
Uw eerste zin:
Vind je echt van jezelf dat je alles goed hebt doorgenomen????Quote: ik heb hier echt alles goed doorgenomen over die nieuwe rijopleiding, maar zit toch nog met enkele vragen want ik geraak er niet zo goed aan uit
De theorie zul je dan wel dubbel zo goed moeten doornemen hoor
-
instrukteurken
amai 2006 vraagjes ???
nu nog 2003 vraagjes ... te gaan van de 2006