digital schreef: De betekenis van het bord is zel degelijk: verboden toegang voor bestuurders van... en niet verboden richting voor bestuurders van...
Dus volgens mij moet aan beide kanten een zelfde bord staan.
Ben ik het dan weer niet mee eens
Als ik aan de ene deur geen toegang heb om bv een gebouw binnen te gaan wil niet zeggen dat ik helemaal niet in dat gebouw binnen mag dus neem ik een ander deur.
maw aan deze kant van de straat heb ik geen toegang maar aan de andere kant wel
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Het verbodsbord C48 en C49 (cruise control), zijn dat nu reeds officieel erkende borden?
Ik weet dat daar een hele heisa rond was/is maar of ze nu reeds volledig erkend zijn weet ik niet.
« 9.12. Verkeersbord C48. Vanaf het verkeersbord tot het volgend kruispunt, verbod de cruise control of kruissnelheidsregelaar te gebruiken.
Een onderbord van het type VII van bijlage 2 bij dit besluit, aangebracht onder het verkeersbord C48 beperkt het verbod tot de bestuurders van voertuigen waarvan de maximale toegelaten massa hoger is dan de aangeduide. »
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.