1 maal gelezen

Vraag hier tips en hulp van anderen.
Plaats reactie
Ilse

1 maal gelezen

Bericht door Ilse »

Hey,

Heb een vraagj, ik lees elk hoofdstuk één keer en ik zorg ervoor dat ik begrijp wat er gezegt wordt, daarna los ik de vragen op en ik kan ze zonder probleem beantwoorden.

Is dat normaal, ik lees 1 maal de theorie en ik ken het al, zou het zo lukken op het examen of zou ik voor een verassing komen te staan??

Groetjes
wobotje

Bericht door wobotje »

Hangt ervan af hoe snel je leerstof kan verwerken natuurlijk.
Als je de vragen bij de hoofdstukken oplost onmiddellijk nadat je het gelezen hebt, dan zal dat altijd wel beter gaan, gezien het nog vers in je geheugen zit.

Als je zeker wil zijn, wacht een dag en probeer de vragen nog eens op te lossen.
Als je nog altijd probleemloos kan antwoorden, maak dan de proefexamens als laatste controle.
Eerst reeks per reeks, daarna ad randum.
Als dat zonder al te veel fouten lukt, heb je grote kans van te slagen.
Ilse

Vraaj

Bericht door Ilse »

Als je theorie les volgt, moet je dan nog alle therie bekijken of wordt dat in de theorie les bekeken?

groetjes
wobotje

Bericht door wobotje »

Als je theorieles volgt, wordt uiteraard alle theorie tijdens die lessen behandeld.
Dan kan je onmiddelijk met de proefexamens op deze site beginnen om voor het examen te oefenen.

Dat vindt je trouwens ook op de site onder LEES ONZE LEERMETHODE:
MOGELIJKHEID 1:

JE HEBT THEORIELES GEVOLGD IN EEN RIJSCHOOL

- In dat geval volstaat het na de lessenreeks in de rijschool onze proefexamens te maken.
. Maak eerst alle vragen reeks per reeks (zodat je alle vragen minstens eenmaal oplost)
. Maak vervolgens 1 of 2 proefexamens AD RANDUM.
Is je score lager dan 45/50 lees dan opnieuw de theoriepagina's.
Ilse

Merci!!!

Bericht door Ilse »

Ja khad dat gelezen, maar ik wou eens een persoonlijk antwoord om zeker te zijn, echt bedankt wobotje, kzal je eens laten weten als ik geslaagd ben.

groetj
wobotje

Bericht door wobotje »

Ilse schreef:echt bedankt wobotje
Graag gedaan :)
Ilse schreef:kzal je eens laten weten als ik geslaagd ben.
zeker doen!
GRO
Administrator

Bericht door GRO »

Het lukt zonder problemen als je onze leermethode volgt.

Uiteraard zijn de vragen na elk hoofdstuk iets gemakkelijker dan de proefexamens omdat de vragen na elk hoofdstuk enkel over dat hoofdstuk gaan.

Bij de proefexamens moet je soms bij een vraag rekening houden met twee of drie elementen teglijkertijd.
Ilse

Theorielessen

Bericht door Ilse »

Ik ben nu ingeschreven voor theorielessen bij de rijschool, wat alleen studeren zie ik niet zitten, hopelijk zal het zo lukken :oops:
Plaats reactie