Site van Florreke
Site van Florreke
Dit staat op de site van Florreke Koninckx
Volgens Florreke heeft AUTO B voorrang????????????
Volgens Florreke mag je zelfs over het fietspad rijden.
Dit zeker NIET antwoorden op een GOCA-examen
Bij sommige vragen mag je de VRAAG zelf uitvinden. Alleen de antwoorden staan er?
Dus: als je even stopt om iemand te laten instappen (=stilstaan) moet je de schijf gebruiken. ?????????????????
Laatst gewijzigd door GRO op 28 feb 2007, 22:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Staat dit wel in de juiste rubriek
Het hoort meer in humor thuis.
Nu weet je waar onze belastingcentjes aan verspild worden. Dit kan alleen in België.
De Nederlandse overheid smijt overigens dan weer veel geld over de balk met infrastructuurwerken
Het bekende wijzigen van mening en dientengevolge bijvoorbeeld drempel aanleggen, verwijderen, weer aanleggen.
Het hoort meer in humor thuis.
Nu weet je waar onze belastingcentjes aan verspild worden. Dit kan alleen in België.
De Nederlandse overheid smijt overigens dan weer veel geld over de balk met infrastructuurwerken
Het bekende wijzigen van mening en dientengevolge bijvoorbeeld drempel aanleggen, verwijderen, weer aanleggen.
-
- Medewerker
- Berichten: 3992
- Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
- Locatie: Schönau am Königssee (D)
Het is zoals Eugeen zegt: het is onbegonnen werk om alle fouten hier te plaatsen.
De talrijke reacties op dit forum van kandidaten die zich met deze site voorbereid hebben op het examen, bewijzen elke dag opnieuw dat het werk van Eugeen zowel inhoudelijk als didactisch van de allerhoogste kwaliteit is.
Heel wat minder integere lieden dan Eugeen misbruiken in dit arme Vlaanderen, dat och arme 6 miljoen zieltjes telt, het thema verkeersveiligheid om laag bij de grondse politieke doelstellingen te verwezenlijken.
Niets is perfect, maar de site autorijden.be, die Landuyt (SPa) promoot, tart werkelijk wel alle verbeelding, en is niets minder dan een schande, die zeer goed aangeeft dat Landuyt in wezen geen moer geeft om de verkeersslachtoffers.
De site traffix.be van Luc Beaucourt (de mediageile arts die nogal eens van partij wisselt, momenteel SPa) en gewezen rijkswachter Flor Koninckx (SPa), die met enorme subsidies van de Belgische Lotto opgestart werd, kende slechts een zeer kort bestaan, en verdween als sneeuw voor de eerste zon.
De poging van Wees Wegwijs om een site als deze uit te bouwen, is alles behalve een succes geworden.
Landuyt (SPa) moest desondanks, nu de verkiezingen naderen, toch nog eens bakken overheidsgeld over de balk kunnen smijten om zich populair te maken met een zo onvoorstelbaar erbarmelijke site als autorijden.be.
Intussen zijn enkele lokale en federale politiemensen, wiens optreden over de ganse lijn veroordeeld werd door een rechtbank, erin geslaagd om het Comité voor Verkeersveiligheid te kelderen, waarvan de bezielers zich jarenlang belangeloos ingezet hebben voor meer verkeersveiligheid en voor de verkeersslachtoffers. Wellicht zullen deze mensen na verloop van tijd de moed weervinden om eindelijk eens het deksel te lichten van de overtalrijke stinkende rioolputjes die hen bekend zijn.
Als de verkeersveiligheid je aan het hart ligt, laat je dan niet beetnemen, het spreekwoord indachtig: "Als de vos de passie preekt, boer, pas op je ganzen." En gedenk in juni de SPa, aan wie we zulke sublieme politici als Landuyt te danken hebben.
De talrijke reacties op dit forum van kandidaten die zich met deze site voorbereid hebben op het examen, bewijzen elke dag opnieuw dat het werk van Eugeen zowel inhoudelijk als didactisch van de allerhoogste kwaliteit is.
Heel wat minder integere lieden dan Eugeen misbruiken in dit arme Vlaanderen, dat och arme 6 miljoen zieltjes telt, het thema verkeersveiligheid om laag bij de grondse politieke doelstellingen te verwezenlijken.
Niets is perfect, maar de site autorijden.be, die Landuyt (SPa) promoot, tart werkelijk wel alle verbeelding, en is niets minder dan een schande, die zeer goed aangeeft dat Landuyt in wezen geen moer geeft om de verkeersslachtoffers.
De site traffix.be van Luc Beaucourt (de mediageile arts die nogal eens van partij wisselt, momenteel SPa) en gewezen rijkswachter Flor Koninckx (SPa), die met enorme subsidies van de Belgische Lotto opgestart werd, kende slechts een zeer kort bestaan, en verdween als sneeuw voor de eerste zon.
De poging van Wees Wegwijs om een site als deze uit te bouwen, is alles behalve een succes geworden.
Landuyt (SPa) moest desondanks, nu de verkiezingen naderen, toch nog eens bakken overheidsgeld over de balk kunnen smijten om zich populair te maken met een zo onvoorstelbaar erbarmelijke site als autorijden.be.
Intussen zijn enkele lokale en federale politiemensen, wiens optreden over de ganse lijn veroordeeld werd door een rechtbank, erin geslaagd om het Comité voor Verkeersveiligheid te kelderen, waarvan de bezielers zich jarenlang belangeloos ingezet hebben voor meer verkeersveiligheid en voor de verkeersslachtoffers. Wellicht zullen deze mensen na verloop van tijd de moed weervinden om eindelijk eens het deksel te lichten van de overtalrijke stinkende rioolputjes die hen bekend zijn.
Als de verkeersveiligheid je aan het hart ligt, laat je dan niet beetnemen, het spreekwoord indachtig: "Als de vos de passie preekt, boer, pas op je ganzen." En gedenk in juni de SPa, aan wie we zulke sublieme politici als Landuyt te danken hebben.
Misschien is het tijd om eens een dossiertje samen te stellen met alle fouten op die ondermaatse site en dit naar de ultieme 'rechtbank' te sturen, nl. de pers.
Die mensen zitten meestal te wachten op smakelijke schandaaltjes. Ik denk dat je hen een groot plezier doet als je een goed voorbereid mapje in hun bus stopt.
Die mensen zitten meestal te wachten op smakelijke schandaaltjes. Ik denk dat je hen een groot plezier doet als je een goed voorbereid mapje in hun bus stopt.
In een aantal kranten verscheen al en artikel onder de titel:"Landuyt promoot website vol fouten".
Dat er op een site al eens even iets fout komt te staan, is nog te begrijpen. Om de haverklap verschijnt een nieuw KB.
Zowel voor de site gratisrijbewijsonline als voor een site als wegcode.be brengt dat telkens enorm veel werk met zich mee omdat op tal van plaatsen wijzigingen moeten ingevoerd worden.
Maar Landuyt beweerde tijdens de persvoorstelling dat hun (Florreke) site 'autorijden' veel meer mogelijkheden heeft om de site up to date te houden, terwijl wij juist al het mogelijk doen om alles up-to-date te houden.
Dat er op een site al eens even iets fout komt te staan, is nog te begrijpen. Om de haverklap verschijnt een nieuw KB.
Zowel voor de site gratisrijbewijsonline als voor een site als wegcode.be brengt dat telkens enorm veel werk met zich mee omdat op tal van plaatsen wijzigingen moeten ingevoerd worden.
Maar Landuyt beweerde tijdens de persvoorstelling dat hun (Florreke) site 'autorijden' veel meer mogelijkheden heeft om de site up to date te houden, terwijl wij juist al het mogelijk doen om alles up-to-date te houden.
Minister Landuyt ondersteunt het initiatief. ,,De verkeersregels veranderen vaak'', geeft de minister toe. ,,Een website kan continu worden geupdatet en is daarom het uitgelezen medium om de wegcode te studeren.''
Het idee van een website voor kandidaat-chauffeurs is niet nieuw, gratisrijbewijsonline.be biedt al jarenlang een kosteloos alternatief. Wat dan precies het voordeel is van een betalend systeem weten de initiatiefnemers ook niet zo snel. ,,Deze site biedt een betere opvolging van de student en beschikt over een groter budget om de inhoud up-to-date te houden'', oppert Landuyt.
rbo (belga)08/02/2007
Ik zou hier maar niet te zwaar aan tillen. Deze man (pr-medewerker?)zoekt duidelijk maar iets omdat hij als een kat in het nauw zit;Maar Landuyt beweerde tijdens de persvoorstelling dat hun (Florreke) site 'autorijden' veel meer mogelijkheden heeft om de site up to date te houden, terwijl wij juist al het mogelijk doen om alles up-to-date te houden.
Ik denk niet dat er veel mensen zullen zijn die dit letterlijk nemen, geloven én onthouden. Jouw site heeft de beste reclamevorm die er is, mond-op-mondWat dan precies het voordeel is van een betalend systeem weten de initiatiefnemers ook niet zo snel.
Ik vraag me overigens af waar het geld naar toe gaat gaan wat die site vraagt, als er al geld gaat binnenkomen
Ik geef de site maximaal een jaar voordat het uit de lucht is.
Goed ideeMisschien is het tijd om eens een dossiertje samen te stellen met alle fouten op die ondermaatse site en dit naar de ultieme 'rechtbank' te sturen, nl. de pers.
Die mensen zitten meestal te wachten op smakelijke schandaaltjes. Ik denk dat je hen een groot plezier doet als je een goed voorbereid mapje in hun bus stopt.
Het zou legitiem zijn omdat het in het belang is van de verkeersveiligheid.
@Jozef
Wat is er precies gebeurd met het cvv, de website is niet meer in de lucht