Beste,
Ik antwoorde op deze vraag dat de bromfiets voorrang heeft.
Dat was blijkbaar fout.
De reden was dat de auto van rechts komt.
De bromfiets rijdt hier echter toch op een doorlopend fietspad? In uw handboek wordt vermeld dat bromfietsen en fietsen die op dat fietspad mogen rijden (wat hier toch het geval is denk ik) eerst het kruispunt mogen oprijden.
Zie ik dit verkeerd?
Mvg.
Vraag 2211
-
Stefan Peeters
- Administrator
- Berichten: 4567
- Lid geworden op: 16 aug 2007, 11:37
- Locatie: Wechelderzande
Re: Vraag 2211
Er staat een verkeersbord.
Verkeersborden gaan boven verkeersregels.
Verkeersborden gaan boven verkeersregels.
Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit
(J. Cruijff)




