Ik ben Tijs V. uit Oostende en afgelopen dinsdag heb ik met succes mijn theoretisch rijbewijs kunnen afleggen in examencentrum KM Oostende. Ik ben geslaagd met een score van 44/50 en dat heb ik allemaal te danken aan niemand minder dan jullie! Al mijn voorbereidingen voor het examen zijn namelijk gebeurd op jullie website. Alles was zeer duidelijk uitgelegd en het beste daaraan? Die theorielesjes zijn helemaal gratis . Vervolgens kon ik aan een kleine prijs proeftheorie-examens maken. De vragen waren ieder proefexamen anders en dus gevarieerd en achteraf kon ik bij elke vraag uitleg lezen over waarom dat nu het juiste antwoord was op de proefvraag en kreeg daarbij ook vaak een verwijzing naar de les waar ik de leerstof van deze vraag terug kon vinden. Op die manier kon ik gemakkelijk leren uit mijn fouten en mijn zwaktepunten versterken. Dit was de ideale voorbereiding op het echte examen, want de vragen op dat examen waren ongelofelijk gelijkaardig aan de proefvragen op jullie website. Er zijn niet genoeg woorden om mijn dank aan jullie uit te drukken. Dit diploma, deze overwinning en elke kilometer die ik binnenkort in mijn auto zal rijden heb ik te danken aan jullie!
duizendmaal dank
Tijs V.
----------------------------------------------------
Wil je de theorie leren via een handboek?
Dit is het enige boek met website dat op onze leermethode gebaseerd is