Snelle links
Zoek
Aanmelden
Registreer
Forumoverzicht
DEZE SITE
Over deze site en zijn bezoekers
GESLAAAGD
Graag uw mening over deze website.
Plaats reactie
1 bericht • Pagina
1
van
1
aysenh
Berichten:
1
Lid geworden op:
30 dec 2025, 13:20
GESLAAAGD
Citeer
Bericht
door
aysenh
»
30 dec 2025, 13:22
Hey
Ik heb alleen maar deze site gebruikt om te oefenen en het werkt. ik heb me theorie gehaald na dat ik alle oefeningen heb gemaakt.
BEDANKTTT
Omhoog
Plaats reactie
1 bericht • Pagina
1
van
1
Terug naar “Over deze site en zijn bezoekers”
Ga naar
DEZE SITE
↳ Over deze site en zijn bezoekers
DE THEORIE
↳ Rijbewijs B
↳ Andere rijbewijzen
↳ Moeilijke examenvragen
↳ Andere vragen over het verkeersreglement
HET THEORIE-EXAMEN
↳ Ik moet mijn examen gaan doen
↳ Ontvangen e-mails van geslaagden
ONDUIDELIJKHEDEN IN DE WEGCODE
↳ Wegcode geeft geen duidelijk antwoord
HET PRAKTIJKEXAMEN
↳ Vragen en info i.v.m. praktijk.
TIJD OM TE LACHEN
↳ Moppen, games en filmpjes