Code ingeven
-
MeOt
Code ingeven
Het lukt mij niet om de code in te geven. Het vak waar ik de code moet intikken geeft geen cursor...
-
GRO
- Administrator
- Berichten: 13437
- Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00
Re: Code ingeven
?????




