vraag 994
-
soetkinvm
vraag 994
bij vraag 994 dacht ik dat het juiste antwoord A was, omdat ik in het theorieboek had gelezen dat als je in de bebouwde kom meer dan 30 km/u meer dan de max snelheid (50km/u) rijdt, je dan een intrekking van je rijbewijs riskeert, bij de oplossing staat echter dat je dat al riskeert als je meer dan 20 km /u de max snelheid rijdt , wat klopt er dan?
-
bert.covens
- Berichten: 4756
- Lid geworden op: 13 sep 2009, 10:11
- Locatie: hemiksem
Re: vraag 994
Ik zou je aanraden om de theorie nog eens grondig door te nemen.soetkinvm schreef: 13 aug 2025, 13:54 bij vraag 994 dacht ik dat het juiste antwoord A was, omdat ik in het theorieboek had gelezen dat als je in de bebouwde kom meer dan 30 km/u meer dan de max snelheid (50km/u) rijdt, je dan een intrekking van je rijbewijs riskeert, bij de oplossing staat echter dat je dat al riskeert als je meer dan 20 km /u de max snelheid rijdt , wat klopt er dan?
En om je alvast toch wat op weg te helpen: meer bepaald de gele kader in >>> les 12 ....
- Onmiddellijke intrekking
- Vervallenverklaring uit het recht een motorvoertuig te besturen
Goed autorijden, betekent vooral ook aan anderen denken




