vraag 994

Plaats reactie
soetkinvm

vraag 994

Bericht door soetkinvm »

bij vraag 994 dacht ik dat het juiste antwoord A was, omdat ik in het theorieboek had gelezen dat als je in de bebouwde kom meer dan 30 km/u meer dan de max snelheid (50km/u) rijdt, je dan een intrekking van je rijbewijs riskeert, bij de oplossing staat echter dat je dat al riskeert als je meer dan 20 km /u de max snelheid rijdt , wat klopt er dan?
bert.covens
Berichten: 4756
Lid geworden op: 13 sep 2009, 10:11
Locatie: hemiksem

Re: vraag 994

Bericht door bert.covens »

soetkinvm schreef: 13 aug 2025, 13:54 bij vraag 994 dacht ik dat het juiste antwoord A was, omdat ik in het theorieboek had gelezen dat als je in de bebouwde kom meer dan 30 km/u meer dan de max snelheid (50km/u) rijdt, je dan een intrekking van je rijbewijs riskeert, bij de oplossing staat echter dat je dat al riskeert als je meer dan 20 km /u de max snelheid rijdt , wat klopt er dan?
Ik zou je aanraden om de theorie nog eens grondig door te nemen.

En om je alvast toch wat op weg te helpen: meer bepaald de gele kader in >>> les 12 ....
  • Onmiddellijke intrekking
  • Vervallenverklaring uit het recht een motorvoertuig te besturen
Goed autorijden, betekent vooral ook aan anderen denken
Plaats reactie