bij een Verbodsbord C35 zegt de ene vraag (1807) dat ik wel mag inhalen en bij de andere vraag (1814) niet.
of is er een verschil bij de vragen?
bedankt
rijbewijs A is dit niet het zelfde?
-
tetenteten
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 24 mar 2025, 15:20
-
Stefan Peeters
- Administrator
- Berichten: 4567
- Lid geworden op: 16 aug 2007, 11:37
- Locatie: Wechelderzande
Re: rijbewijs A is dit niet het zelfde?
Voor zover ik de antwoorden lees mag je in beide gevallen niet inhalen....
Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit
(J. Cruijff)
-
Inazuma
- Berichten: 11926
- Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00
Re: rijbewijs A is dit niet het zelfde?
Dat zegt (het antwoord op ) de vraag toch NIETtetenteten schreef: 24 mar 2025, 15:24 bij een Verbodsbord C35 zegt de ene vraag (1807) dat ik wel mag inhalen
Mag ik met een motorfiets zonder zijspan, voorbij dit bord, een auto inhalen?
A/ Neen.
B/ Ja.
Juist = A en A = NEEN




