bijscholing vakbekwaamheid - rijbewijs C(E)
-
tukker
bijscholing vakbekwaamheid - rijbewijs C(E)
Hallo,
wat zijn de gangbare prijzen voor een bijscholing vakbekwaamheid voor een houder van het rijbewijs C(E).
Speelt er wat concurentie tussen de aanbieders?
Waar is men het goedkoopste?
zijn er plaatsen waar weekend ook mogelijk is?
wat zijn de gangbare prijzen voor een bijscholing vakbekwaamheid voor een houder van het rijbewijs C(E).
Speelt er wat concurentie tussen de aanbieders?
Waar is men het goedkoopste?
zijn er plaatsen waar weekend ook mogelijk is?
-
Stefan Peeters
- Administrator
Re: bijscholing vakbekwaamheid - rijbewijs C(E)
De prijs hangt af van verscheidene factoren en kan je best vragen bij de erkende opleidingscentra.tukker schreef:wat zijn de gangbare prijzen voor een bijscholing vakbekwaamheid voor een houder van het rijbewijs C(E).
http://www.mobilit.fgov.be/data/route/pdcrbw/OCF.pdf" target="_blank
Zoals in elke sector...tukker schreef:Speelt er wat concurentie tussen de aanbieders?
Waar men de minste kwaliteit aanbiedt misschien?tukker schreef:Waar is men het goedkoopste?
Dat kan bij zowat elk opleidingscentrum. Er kan wel een toeslag aangerekend worden.tukker schreef:zijn er plaatsen waar weekend ook mogelijk is?
Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit
(J. Cruijff)
-
tukker
naar ik tot nu toe al ervaar speelt er weinig concurentie... of hoe verklaar je dat ze allemaal dezelfde prijzen hanteren.Stefan Peeters schreef:De prijs hangt af van verscheidene factoren en kan je best vragen bij de erkende opleidingscentra.tukker schreef:wat zijn de gangbare prijzen voor een bijscholing vakbekwaamheid voor een houder van het rijbewijs C(E).
http://www.mobilit.fgov.be/data/route/pdcrbw/OCF.pdf" target="_blankZoals in elke sector...tukker schreef:Speelt er wat concurentie tussen de aanbieders?
En als jij het zou weten: welke factoren spelen al dan niet mee?
Tsss... weinig kennis van zaken doen blijkbaar. Prijsstelling heeft vaak niets te maken met kwaliteit.Stefan Peeters schreef:Waar men de minste kwaliteit aanbiedt misschien?tukker schreef:Waar is men het goedkoopste?
Tot nu toe in deze regio geen enkele die zit te wachten op cursisten voor een weekend.Stefan Peeters schreef:Dat kan bij zowat elk opleidingscentrum. Er kan wel een toeslag aangerekend worden.tukker schreef:zijn er plaatsen waar weekend ook mogelijk is?
Verder gewoon een algemene gezever, als je ziet wat al die oostblokkers uitsteken zouden ze daar beter tijd en energie insteken. Maar daar verdienen ze natuurlijk niets op.
-
Stefan Peeters
- Administrator
Er is inderdaad weinig concurrentie. De vraag wordt zeer groot en het aanbod blijft beperkt, waarom mekaar dan doodconcurreren?tukker schreef:naar ik tot nu toe al ervaar speelt er weinig concurentie... of hoe verklaar je dat ze allemaal dezelfde prijzen hanteren.
En als jij het zou weten: welke factoren spelen al dan niet mee?
Vaak niet. Vaak ook weltukker schreef:Tsss... weinig kennis van zaken doen blijkbaar. Prijsstelling heeft vaak niets te maken met kwaliteit.
Er zijn meer dan genoeg opleidingscentra die weekend cursussen aanbieden.tukker schreef:Tot nu toe in deze regio geen enkele die zit te wachten op cursisten voor een weekend.
In welke regio bedoel je?
Die volgen de cursussen in hun eigen land.tukker schreef:Verder gewoon een algemene gezever, als je ziet wat al die oostblokkers uitsteken zouden ze daar beter tijd en energie insteken. Maar daar verdienen ze natuurlijk niets op.
(J. Cruijff)
-
tukker
duitstalige regio.
en als de bijscholing van de oostblokkers evenveel wilt zeggen dan het behalen van hun rijbewijs, tja, dan weet je al genoeg zeker...
en als de bijscholing van de oostblokkers evenveel wilt zeggen dan het behalen van hun rijbewijs, tja, dan weet je al genoeg zeker...
-
Inazuma
De maximumprijzen voor de cursussen in kader van de vakbekwaamheid, liggen vast bij MB, en worden aangepast aan de index .
http://wegcode.be/actueel/recente-wijzi ... ekwaamheid" target="_blank
http://wegcode.be/actueel/recente-wijzi ... ekwaamheid" target="_blank
-
Stefan Peeters
- Administrator
Dit slaat op de opleidingen die de rijscholen geven om een rijbewijs met vakbekwaamheid te behalen.Inazuma schreef:De maximumprijzen voor de cursussen in kader van de vakbekwaamheid, liggen vast bij MB, en worden aangepast aan de index .
De prijzen van de nascholingen werden nergens vastgelegd.
(J. Cruijff)
-
Inazuma
Ahzo ...Stefan Peeters schreef:De prijzen van de nascholingen werden nergens vastgelegd.
In dat geval kan er dan uiteraard sprake zijn van verboden prijsafspraken.
In de rijschoolsector is daar al een veroordeling van de beroepsfederatie (FAB) voor geweest.
-
Stefan Peeters
- Administrator
Yeah, right 
paranoia is in the house...
(J. Cruijff)
-
Inazuma
Niks paranoia aan ...Stefan Peeters schreef:Yeah, right
http://www.standaard.be/artikel/detail. ... d=9V1U2CBP" target="_blank
Met prijzen van 325 euro pp en per module van amper 4 uur, mag men rustig enig prijsverschil verwachten tussen de verschillende aanbieders.
-
tukker
klopt het dat er enkel aanwezigheid nodig is voor deze cursus?
Geen vragenlijst/examen/...
heb een goed aanbod van een nederlandstalige lesgever ontvangen
les zal in het nederlands doorgaan.
Dat de cursisten duitstalig zijn is blijkbaar geen probleem, ook niet voor hen die amper nederlands verstaan.
Aanwezgheid is echter wel verplicht, daar er controle kan zijn van een overheid
Wat een klucht!
Geen vragenlijst/examen/...
heb een goed aanbod van een nederlandstalige lesgever ontvangen
les zal in het nederlands doorgaan.
Dat de cursisten duitstalig zijn is blijkbaar geen probleem, ook niet voor hen die amper nederlands verstaan.
Aanwezgheid is echter wel verplicht, daar er controle kan zijn van een overheid
Wat een klucht!
-
bert.covens
Wie reeds het rijbewijs bezit, moet idd geen examens vakbekwaamheid afleggen.
Goed autorijden, betekent vooral ook aan anderen denken