pinkers
-
ABC
pinkers
Ik ga mijn praktijk A3 doen maar het lampje van mijn linker achterpinker is kapot (de andere pinkers wel). Kan ik zo mijn praktijk afleggen of moet ik een nieuw lampje kopen? Een vriend (die zijn praktijk reeds heeft gedaan) zei dat het niet erg is als een pinker niet werkt aangezien je ook gewoon je arm kan opsteken ipv pinkers opzetten...
-
Benny Stinkens
- Administrator
Re: pinkers
Goca schreef:
Een voertuig waarvan 3 pinkers wel en 1 niet branden kan je maar moeilijk technisch in orde noemen.Examenvoertuig
Om toegelaten te worden tot het praktijkexamen moet het voertuig technisch en administratief in orde zijn.
Het reglementaire L-kenteken moet achteraan op het voertuig zijn aangebracht.
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
-
GRO
- Administrator
De kans bestaat dat je wel je examen moet betalen, maar geen examen mag afleggen.
-
Jesse
ABC schreef:Ik ga mijn praktijk A3 doen maar het lampje van mijn linker achterpinker is kapot (de andere pinkers wel). Kan ik zo mijn praktijk afleggen of moet ik een nieuw lampje kopen? Een vriend (die zijn praktijk reeds heeft gedaan) zei dat het niet erg is als een pinker niet werkt aangezien je ook gewoon je arm kan opsteken ipv pinkers opzetten...
Wie heb je nu in godsnaam al op zijn examen zijn arm uit het raam zien steken om links af te slaan xD
Dat je dat doet als plots onderweg je lampje stuk springt (dus in geval van nood), ok...
Maar je weet het toch op voorhand? Pak een schroevendraaien, draai de beschermkap er af, draai het lampje er uit, ga naar Auto 5, koop hetzelfde lampje (€1), en steek het er in?
Niemand houdt van files, maar toch staat iedereen er voor in de rij (!)
-
bert.covens
Het gaat om rijbewijs A3, een bromfiets dus.jessevds schreef:Wie heb je nu in godsnaam al op zijn examen zijn arm uit het raam zien steken om links af te slaan xD
Hier heb je natuurlijk volledig gelijk in.jessevds schreef: Maar je weet het toch op voorhand? Pak een schroevendraaien, draai de beschermkap er af, draai het lampje er uit, ga naar Auto 5, koop hetzelfde lampje (€1), en steek het er in?
Goed autorijden, betekent vooral ook aan anderen denken