Hoi,
Ik heb vorige week mijn rijbewijs A- behaald, op het examencentrum vertelde men me dat ik over 2 jaar mijn rijbewijs mag inwisselen voor een volwaardig A rijbewijs.
Nu lees ik echter op verschillende fora dat Etienne Schouppe de min. leeftijd wil opdrijven tot 24, wat voor mij inhoudt dat ik nog 5 jaar zou moeten wachten tot ik met mijn zware motor mag rijden.
Weten jullie hoe het nu gesteld is met deze wetgeving? En of ik er tout-court last van zou ondervinden?
Mvg,
Quasz
Wetgeving rijbewijs A
-
wooter
Re: Wetgeving rijbewijs A
De huidige regering is ontslagnemend, en voorlopig is dit niet één van de zaken die 'lopend' zijn.
Nu maar hopen voor jou dat het nog 2 jaar duurt vooraleer deze maatregel erdoor komt.
Nu maar hopen voor jou dat het nog 2 jaar duurt vooraleer deze maatregel erdoor komt.
-
Inazuma
Re: Wetgeving rijbewijs A
Normaal zouden er overgangsmaatregelen moeten komen voor die situaties.Quasz schreef:Ik heb vorige week mijn rijbewijs A- behaald, op het examencentrum vertelde men me dat ik over 2 jaar mijn rijbewijs mag inwisselen voor een volwaardig A rijbewijs.
Nu lees ik echter op verschillende fora dat Etienne Schouppe de min. leeftijd wil opdrijven tot 24, wat voor mij inhoudt dat ik nog 5 jaar zou moeten wachten tot ik met mijn zware motor mag rijden.
Voorlopig koffiedik kijken wat men precies gaat bepalen, want er is geen regering.
Vermoedelijk wordt het echter weer haast en vliegwerk eens er wel eens is ...