st denijs westerm

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
ZENO

st denijs westerm

Bericht door ZENO »

ik zal al meteen zeggen dat ik niet geslaagd ben...

de examinator zat rechts achterin,

kwas op van de zenuwen en dus daardoor ging het al mis, kheb in begin een grote risico genomen door me te snel in te voegen op een steenweg en heb de snelheid van de auto die voering had verkeerd ingeschat echt een dom kieke dak was....maar ja hij heeft me toch laten rijden alles is daarna heel goed gegaan, hij zei dat er geen opmerkingen waren na die domme fout en dat hij helaas niet deze fout door de vingers kon zien,...dus ja een nieuwe afspraak gemaakt en moet nu weer een paar maand wachten....stom stom stom!!!
bert.covens
Berichten: 4191
Lid geworden op: 13 sep 2009, 10:11
Locatie: hemiksem

Re: st denijs westerm

Bericht door bert.covens »

Ik vind 't in ieder geval al voor jou pleiten, dat je zo fair bent de fout bij jezelf te leggen. Probeer volgende keer dus die zenuwen wat onder controle te krijgen.
Goed autorijden, betekent vooral ook aan anderen denken
Jari
Berichten: 237
Lid geworden op: 23 nov 2009, 22:02
Locatie: Antwerpen

Re: st denijs westerm

Bericht door Jari »

Goed dat je de rest van je examen nog mocht afleggen, dan heb je die ervaring toch al!

Volgende keer minder stressen en dan moet dat goed komen! :) Gewoon rustig blijven, laten zien dat je weet wat je doet!
Gast

Re: st denijs westerm

Bericht door Gast »

ja de examinator zei het nog dat hij me nog heeft laten rijden normaal is het direct terug naar het examencentrum, kben echt blij dat hij me heeft laten rijden, de rest was goed heb nu daardoor wel meer zelfvertrouwen en mss datk daardoor dan minder zenuwen zal hebben, we zien wel eh....;-)
Lieve
Berichten: 269
Lid geworden op: 23 okt 2007, 16:43
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: st denijs westerm

Bericht door Lieve »

ZENO schreef: kheb in begin een grote risico genomen door me te snel in te voegen op een steenweg en heb de snelheid van de auto die voering had verkeerd ingeschat
wat bedoel je daarmee? kwam de auto achter jou te snel aangereden, of bedoel je iets anders?
Stefan Peeters
Administrator
Berichten: 4332
Lid geworden op: 16 aug 2007, 11:37
Locatie: Wechelderzande

Re: st denijs westerm

Bericht door Stefan Peeters »

Voering is dialect voor voorrang :wink:
Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit 8) (J. Cruijff)
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Re: st denijs westerm

Bericht door Benny Stinkens »

Stefan Peeters schreef:Voering is dialect voor voorrang :wink:
Hier in het verre Limburg is voering, iets wat we nu heel goed in onze jas kunnen gebruiken met deze temperaturen. :wink:
Wij hebben het hier over vooooooooooooooraaaaaaang :mrgreen:
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
bert.covens
Berichten: 4191
Lid geworden op: 13 sep 2009, 10:11
Locatie: hemiksem

Re: st denijs westerm

Bericht door bert.covens »

en in Antwerpen (Aantwaaarepe) is het "veurrang" :mrgreen:
Goed autorijden, betekent vooral ook aan anderen denken
Wouter
Berichten: 2119
Lid geworden op: 01 okt 2007, 16:45
Locatie: Olen

Re: st denijs westerm

Bericht door Wouter »

Noem het hoe je wil, in België ist op de meeste plaatsen blijkbaar (spijtig genoeg) "gaas geve nondedjue, dan zedde dem nog veur!" :D
"Chances are if you need both hands to do something, your brain should be in on it too." - Ellen DeGeneres: Here and Now (2003)
bert.covens
Berichten: 4191
Lid geworden op: 13 sep 2009, 10:11
Locatie: hemiksem

Re: st denijs westerm

Bericht door bert.covens »

accer schreef:Noem het hoe je wil, in België ist op de meeste plaatsen blijkbaar (spijtig genoeg) "gaas geve nondedjue, dan zedde dem nog veur!" :D
En de gevolgen lees je dagelijks in de krant, onder de rubriek 100 - 101.....
Goed autorijden, betekent vooral ook aan anderen denken
Plaats reactie