wie kan mij helpen of weet dergelijke info ,
ik zou een rijbewijs c willen halen de baan is mijn leven
er is 1 probleem naar het schijnt kan ik geen opleidingscheqeu's gebruiken voor deze cursus waarom geen idee eigenlijk .µik zelf werk momenteel dus de vdab kan mij niet helpen met ne gratis cursus
kent er hier iemand een bedrijf dat volk wil opleiden voor vrachtwagenchauffeur ?
grtz tsjippe
rijbewijs c
-
bert.covens
Re: rijbewijs c
Zeer recentelijk werden de regels voor opleidingscheques inderdaad verstrengd. Ze werden te vaak gebruikt voor opleidingen die in feite niets extra's opleverden voor de carrièrre van de gebruikers.
Alleen werd het kind met het badwater weggegooid. Ook een rijschoolopleiding kwam plots niet langer in aanmerking om opleidingscheques voor te gebruiken. Een rijbewijs B voor de auto in nochtans 1 van de vaakst gestelde criteria bij een vacature. Het mocht helaas niet baten.
Er zullen hier en daar wel bedrijven zijn die je ondersteuning geven bij het behalen van je rijbewijs. Let daar echter wel goed mee op. Die bedrijven zijn zeker geen liefdadigheidsinstellingen. Meestal zal er in je arbeidscontract wel een clausule staan die je voor minstens een aantal jaren aan die werkgever verbindt. Wanneer jij dan eerder het bedrijf wenst te verlaten, kan de werkgever de kosten voor het behalen van je rijbewijs terugeisen.
Alleen werd het kind met het badwater weggegooid. Ook een rijschoolopleiding kwam plots niet langer in aanmerking om opleidingscheques voor te gebruiken. Een rijbewijs B voor de auto in nochtans 1 van de vaakst gestelde criteria bij een vacature. Het mocht helaas niet baten.
Er zullen hier en daar wel bedrijven zijn die je ondersteuning geven bij het behalen van je rijbewijs. Let daar echter wel goed mee op. Die bedrijven zijn zeker geen liefdadigheidsinstellingen. Meestal zal er in je arbeidscontract wel een clausule staan die je voor minstens een aantal jaren aan die werkgever verbindt. Wanneer jij dan eerder het bedrijf wenst te verlaten, kan de werkgever de kosten voor het behalen van je rijbewijs terugeisen.
Goed autorijden, betekent vooral ook aan anderen denken
-
Stefan Peeters
- Administrator
Re: rijbewijs c
Waar woon je ergens?
Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit
(J. Cruijff)