- Ik heb op mijn 18 jaar mijn rijbewijs B gehaald en ben nu 19. Mag ik nu met een 125cc onder de 11kw rijden? Of moet je 2 jaar je rijbewijs B hebben?
- Als je op je 18de je rijbewijs A haalt mag je dan naar 2 jaar, op je 20ste dus al met een +25KW rijden of moet je 21 zijn?
- Als je 21 jaar bent en je haalt je rijbewijs A moet je dan ook nog 2 jaar rijden met -25KW motor?
- Je bent verplicht 6u rijles te volgen? Is het waar dat ze je meestal 8u aanraden?
- 6u rijles kost gemiddeld 500 euro en hoeveel 8u?
- Moet iedereen die nu zijn rijbewijs A haalt 2 jaar rijden met 25KW ook al ben je 40 jaar ofzo?
- Mijn vader heeft rijbewijs van vroeger, klopt het dat hij daarmee geen apart motorijbewijs moet halen?
- Die rijlessen mag je doen met moto van de rijschool, kost dit meer dan met eigen moto? En mag of kan je examen zelf afleggen met moto van rijschool?
- Waarom hoor ik dan altijd dat je +21 jaar moet zijn voor +25KW te mogen rijden als je toch 2 jaar met een klein rijbewijs moet rijden.
- Nu voor mezelf, ik ben nu 19, als ik dit jaar rijbewijs haal, dan rijdt ik 2 jaar met een moto -25KW en mag ik op mijn 21 jaar met een +25kw rijden?
Gelieve de vraag die je beantwoord te quoten zodat ik duidelijk kan zien over welke vraag het gaat. Bedankt!