Hallo Ik ben nu al 4x gebuisdt voor mijn rijbewijs A3 en heb geleerd dankzij deze site maar ik heb de examenvragen gekocht en daar ben ik er altijd door en op het examen zelf neit ik haal altijd 32/40 dusja kan msss iemand mij helpen voor andrne iedeen te krijgen voor te leren
MVG
A3
-
GRO
- Administrator
-
gd1
de vraag van hoeveel mag de breedte bedragen bij een bromfiets of zoietseugeen schreef:Eerste stap: theorie grondig leren.
De examenvragen zijn enkel een controle om te zien of je de theorie kent en begrijpt.
Schrijf hieronder eens een paar vragen die je op het echte examen fout had. Zo zie ik waar je probleem zit.
dan nog je hebt een weg een t-vorm en er komt een auto van de 1ne kant en ik van de andre kant en we moeten allebei naar rechts wie heefter er dan vooorang of wie mager eerst in draain mvg
-
gd1
en ook op de oefenvragen heb ik altijd 36/40 en 35/40 en op het echt examen altijd 32/40 dusja ik weet het niet meergd1 schreef:de vraag van hoeveel mag de breedte bedragen bij een bromfiets of zoietseugeen schreef:Eerste stap: theorie grondig leren.
De examenvragen zijn enkel een controle om te zien of je de theorie kent en begrijpt.
Schrijf hieronder eens een paar vragen die je op het echte examen fout had. Zo zie ik waar je probleem zit.
dan nog je hebt een weg een t-vorm en er komt een auto van de 1ne kant en ik van de andre kant en we moeten allebei naar rechts wie heefter er dan vooorang of wie mager eerst in draain mvg