In welk examencentrum ben je geweest?
Haasrode
- Zat de examinator naast of achter jou?
rechts achter mij
- Het keren in de straat: in hoevere mocht je zelf de plaats kiezen?
Binnen industrieterrein, mocht zelf de plaats kiezen, was helemaal geen smalle straat. Ik reed met een volkswagen passat en was in drie keer gedraaid.
- Het parkeren achter een auto: wat moest je juist doen?
Achteruit parkeren in de broekstraat, eerste poging niet diep genoeg ingereden. Er was veel verkeer op dat moment, en had me opgejaagd! Heb een tweede keer mogen proberen, en dan stond ik direct perfect.
- Voorafgaande controles: wat heeft hij gevraagd?
Hoe moet je zithouding zijn?
Dimlichten, grootlichten, remlichten, mistlichten, pinkers, claxon
Motorkap opendoen en ruitenwisservloeistof aanduiden.
- Ben je met de rijschool (welke?) of een begeleider geweest ?
Met begeleider
- Als je met een begeleider geweest bent, wie was het ? (geen namen maar vb: papa, mama, oom, tante, vriend(in) enz....)
Papa
Vertel er ook even bij of je rijschool hebt gevolgd of enkel met begeleider hebt leren rijden.
Heb 10 uur rijles gevolgd bij Mercator, en voor de rest met mn pa veeel geoefend
Gevolgde route: hertogstraat - naamsesteenweg - groenstraat -broekstraat - ruelensvest naar rechts - aan parkpoort links helemaal moeten omkeren - rechts in weldadigheidstraat - rechts de bayostraat in - rechts de parkstraat op - aan parkpoort links de ring op - aan tiensepoort rechts de tiensesteenweg op - rechtdoor tot rechts de vlietstraat?, op einde links korbeeklosestraat - oudebaan rechtdoor tot links de molstraat in - terug kort stukje op tiensesteenweg - rechts de expressweg op tot aan industrieterrein rechts richting examencentrum.
Resultaat: geslaagd!
Nog veel succes allemaal!