Poging rijbewijs A en B
-
Stevie1988
Poging rijbewijs A en B
Zijn er nog speciaal dingen waar ik op moet letten? Heb alle video's gekeken en mijn auditair fotografisch geheugen zal wel helpen. Wou toch nog vragen waar de valstrikken zitten
-
de rijprof
Re: Poging rijbewijs A en B
Best ook oefeningen maken en nakijken of je scores haalt van meer dan 45/50.
-
Gast
haal 47-48 en dat is omdat ik soms gewoon de vraag niet goed lees...
-
GRO
- Administrator
Wel een vereiste tijdens het echte examen.omdat ik soms gewoon de vraag niet goed lees...
Als je alle oefenvragen die bij de theorie B staan kunt oplossen, slaag je zonder probleem
De oefenvragen zijn up-to-date met het echte examen. Wat tijdens het echte examen aan bod komt, is verwerkt in de oefenvragen.
-
Gast
Heel af en toe een foutje bij de reeksen... Maarja 1 of 2 fouten per 25 is zo erg nog niet. Zeker niet na de eerste dagGRO schreef:Wel een vereiste tijdens het echte examen.omdat ik soms gewoon de vraag niet goed lees...
Als je alle oefenvragen die bij de theorie B staan kunt oplossen, slaag je zonder probleem
De oefenvragen zijn up-to-date met het echte examen. Wat tijdens het echte examen aan bod komt, is verwerkt in de oefenvragen.
-
Stevie1988
Haal 46-48/50de rijprof schreef:Best ook oefeningen maken en nakijken of je scores haalt van meer dan 45/50.
-
Stevie1988
B 47GRO schreef:Wel een vereiste tijdens het echte examen.omdat ik soms gewoon de vraag niet goed lees...
A 42