Gebuisd door jullie foute info

Vragen over de leerstof i.v.m. het Rijbewijs B.
Kutvolk

Gebuisd door jullie foute info

Bericht door Kutvolk »

Ik ben gebuisd dankzij jullie. Daarom wil ik jullie nog eens bedanken. Ik mag dus niet tegen borduur lichtjes aanraken tijdens het keren. Waar jullie zeiden dat het wel mocht. Ik heb 100X voorrang verleent en ik heb 1x perongeluk een zijstraat niet gezien dat zonder lichten is. Parkeren alles goed en defensief rijden goed... DAARNA ZEGGEN ZE DAT IK GEBUISD BEN!! Zeg wat jullie willen ik weet zeker dat ik gediscrimineerd ben.
Stefan Peeters
Administrator
Berichten: 4332
Lid geworden op: 16 aug 2007, 11:37
Locatie: Wechelderzande

Re: Gebuisd door jullie foute info

Bericht door Stefan Peeters »

Wanneer je niet geslaagd bent is het heel gemakkelijk om de schuld op een ander te steken, en discriminatie is natuurlijk altijd het eerste woord dat gebruikt wordt...

Ga volgende keer opnieuw met deze instelling naar het examen en de kans is groot dat je nog eens "gediscrimineerd" wordt.

Misschien beter eens objectief naar je fouten kijken en daar iets aan proberen te doen...
Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit 8) (J. Cruijff)
Gast

Re: Gebuisd door jullie foute info

Bericht door Gast »

Met zo een naam denk ik dat je erom vraagt om gediscrimineerd te worden :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Re: Gebuisd door jullie foute info

Bericht door Benny Stinkens »

Het had erger gekund. :oops:
Nu is hij gebuisd en gediscrimineerd omdat hij 1x per ongeluk een zijstraat, zonder lichten niet heeft gezien.
Stel je voor dat daar nu ook nog een vrachtwagen uit deze straat gekomen was. :idea:
Dan was hij door ons gebuisd, door het examencentrum gediscrimineerd en door de vrachtwagen ...... :roll:
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
bert.covens
Berichten: 4191
Lid geworden op: 13 sep 2009, 10:11
Locatie: hemiksem

Re: Gebuisd door jullie foute info

Bericht door bert.covens »

Kutvolk schreef:Ik ben gebuisd dankzij jullie. Daarom wil ik jullie nog eens bedanken. Ik mag dus niet tegen borduur lichtjes aanraken tijdens het keren. Waar jullie zeiden dat het wel mocht.
Ik citeer hier eventjes uit >>> de folder van GOCA zélf : (klik)
Tijdens het uitvoeren van de manoeuvres:

- mogen de deuren van het voertuig NIET geopend worden
- moeten de richtingaanwijzers gebruikt worden
- moeten de veiligheidsgordels gedragen worden.

De overbouw mag bij het manoeuvreren de straatbegrenzing overschrijden.

U mag daarentegen niet op het voetpad, over een fietspad of buiten de rijbaan rijden, behalve in het geval dat u eerst over een fietspad dient te rijden alvorens u aan de parkeerstrook komt.

Het aanbrengen van speciale tekens om het parkeren te vereenvoudigen is verboden.
Ik zal wss maar niet vragen naar het resultatenblad van je examen ?
Laatst gewijzigd door Brent Geerts op 25 dec 2014, 09:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: schrijffoutje
Goed autorijden, betekent vooral ook aan anderen denken
Wouter
Berichten: 2119
Lid geworden op: 01 okt 2007, 16:45
Locatie: Olen

Re: Gebuisd door jullie foute info

Bericht door Wouter »

Zachtjes tegen de borduur rijden kan geen kwaad. Er OP rijden, of er harder tegen botsen (zodat je auto eigenlijk alleen maar gestopt is omdat hij ergens tegenaan zat, niet omdat jij zélf goed had ingeschat dat daar de rand van de rijbaan was) mag niet.

Ik ben ook wel benieuwd naar het volledige resultatenblad...
"Chances are if you need both hands to do something, your brain should be in on it too." - Ellen DeGeneres: Here and Now (2003)
Gast

Re: Gebuisd door jullie foute info

Bericht door Gast »

bert.covens schreef:Ik citeer hier eventjes uit >>> de folder van GOCA zélf : (klik)
Hier kan ik toch nergens lezen dat je de boordsteen mag tikken....?
Kutvolk schreef:Ik ben gebuisd dankzij jullie. Daarom wil ik jullie nog eens bedanken. Ik mag dus niet tegen borduur lichtjes aanraken tijdens het keren. Waar jullie zeiden dat het wel mocht
bert.covens
Berichten: 4191
Lid geworden op: 13 sep 2009, 10:11
Locatie: hemiksem

Re: Gebuisd door jullie foute info

Bericht door bert.covens »

Nogmaals :
Tijdens het uitvoeren van de manoeuvres:

- mogen de deuren van het voertuig NIET geopend worden
- moeten de richtingaanwijzers gebruikt worden
- moeten de veiligheidsgordels gedragen worden.

De overbouw mag bij het manoeuvreren de straatbegrenzing overschrijden.

U mag daarentegen niet op het voetpad, over een fietspad of buiten de rijbaan rijden, behalve in het geval dat u eerst over een fietspad dient te rijden alvorens u aan de parkeerstrook komt.

Het aanbrengen van speciale tekens om het parkeren te vereenvoudigen is verboden.
"De overbouw mag de straatbegrenzing overschrijden" Als je daartoe lichtjes de borduur raakt (is niet hetzelfde als er hard tegenaan kwakken), krijg je daar géén opmerking over. Verder had ik reeds in de eerste posting er duidelijk bijgeschreven dat wie er OP rijdt, meteen gebuisd is. En ik had ook al eens gepolst naar het resultatenblad van je examen. Ik ben benieuwd om het eens te mogen zien hier ....
Goed autorijden, betekent vooral ook aan anderen denken
Plaats reactie