Vraag 193
-
Rafael
- Administrator
- Berichten: 2712
- Lid geworden op: 12 jan 2006, 00:00
Re: Vraag 193
Hoezo niet? Vraag ook goed gelezen?
-
Wouter
- Berichten: 2119
- Lid geworden op: 01 okt 2007, 16:45
- Locatie: Olen
Re: Vraag 193
De vraag is wat is FOUT.
Antwoord B "je moet op de pechstrook rijden" is een foute bewering, en dat is dus het goede antwoord op deze vraag.
De uitleg bij de vraag luidt "Je moet op de rechterrijstrook rijden". Dat is dus wat je wél moet doen, en dat is dus de uitleg waarom stelling B inderdaad de foute stelling is, die gevraagd werd.
Antwoord B "je moet op de pechstrook rijden" is een foute bewering, en dat is dus het goede antwoord op deze vraag.
De uitleg bij de vraag luidt "Je moet op de rechterrijstrook rijden". Dat is dus wat je wél moet doen, en dat is dus de uitleg waarom stelling B inderdaad de foute stelling is, die gevraagd werd.
"Chances are if you need both hands to do something, your brain should be in on it too." - Ellen DeGeneres: Here and Now (2003)




