Benny Stinkens schreef:Die 10 euro is de kostprijs van je examen in het examencentrum (examinator inbegrepen)
Dit heeft niets met een rijschool te maken.
Die 86 euro is de prijs die je betaald om met een rijschool op examen te gaan (bromfietshuur inbegrepen)
Als je dus met je eigen bromfiets kan gaan kost je praktijkexamen 10 euro, als je met een rijschool gaat, kost het je 96 euro.
Ik heb ook nog een vraagje: Mijn situatie zit zo , ik heb 2 jaar en half geleden al eens een voorlopig rijbewijs a3 gehad en heb nooit mijn praktijk niet gedaan.Nu heb ik terug mijn theorie gedaan en ben ik terug geslaagd , maar op het gemeentehuis zeggen ze dat ik nog moet wachten tot september eer dat ik nieuw voorlopig A3 rijbewijs krijg (je moet 3 jaar wachten eer je een nieuw kan aanvragen).
Nu kan ik niet meer wachten tot dan , dus zou ik 2 uren rijles volgen bij een rijschool zonder examenbegeleiding.
Nu komt de vraag

Hoe geraak ik op het examencentrum met mijn eigen brommer nadat ik 2 uren rijles gevolgd heb?
Want als ik het goed begrijp , heb ik dan nog geen voorlopig rijbewijs na die 2 uren rijles.Of mag ik na die 2 uren rijles wel op de openbare weg rijden zodat ik naar het examencentrum kan rijden ? en last but not least , hoe kan ik mij verzekeren als ik toch geen voorlopig rijbewijs heb maar toch moet voorleggen op de dag dat ik examen ga doen?
Thnx