aflassing rijexamen

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
Gast

aflassing rijexamen

Bericht door Gast »

Dinsdagmorgen heb ik een afspraak voor het praktisch rijexamen.
Weten jullie wanneer ze de examens aflassen? Is dit enkel bij sneeuw, of ook als het glad ligt? En moet je dan weer 2 maand wachten op een afspraak, of houden ze plaatsjes vrij voor gevallen als dit?
Gast2

Re: aflassing rijexamen

Bericht door Gast2 »

Ik had vrijdag mijn rijexamen en dat is geannuleerd geweest en zo slecht waren de wegen in Kontich niet.
Nu kan ik deze dinsdag terug een rijexamen doen. (al is het dubieus of het dan wel gaat doorgaan gezien de omstandigheden).
sheepie
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 dec 2010, 08:57

Re: aflassing rijexamen

Bericht door sheepie »

Mijn vriendin heeft normaal gezien deze middag examen, maar ze heeft afgebeld. Blijkbaar kun je in deze weersomstandigheden afbelen zonder dat je voor je examen moet betalen (ook de forfetaire vergoeding moet ze niet betalen). Ze heeft al een nieuwe afspraak voor eind volgende week, hopend op betere weersomstandiheden.

Eerlijk gezegd vind ik het onverantwoord om in deze omstandigheden examens te laten plaatsvinden. Zelfs heel ervaren chauffeurs kunnen in deze omstandigheden nog voor verassingen komen te staan... laat staan de beginners!!
Gast

Re: aflassing rijexamen

Bericht door Gast »

Ik heb net gebeld voor morgen en ze vertelden mij dat het examen afgelast is. Volgens mij gaan ze niet door hoor in zo'n omstandigheden. Zoals jij zegt, het is al moeilijk voor ervaren bestuurders. Ik heb een nieuwe afspraak kunnen maken voor 7 januari, valt dus best nog mee qua wachttijd.
Gast

Re: aflassing rijexamen

Bericht door Gast »

Ook mijn examen is afgelast. Ik mag opnieuw gaan op 18 januari :| Dat was de eerst volgende mogelijke moment... :|
sien1989
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 okt 2010, 20:15

Re: aflassing rijexamen

Bericht door sien1989 »

iemand hiervan toevallig van alken?
ik moe morgen mijn examen gaan doen
Inazuma
Berichten: 11417
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: aflassing rijexamen

Bericht door Inazuma »

sien1989 schreef:iemand hiervan toevallig van alken?
ik moe morgen mijn examen gaan doen
Alleen het examencentrum zelf kan je vertellen of de examens uitgesteld worden ...

't Is al een beetje aan het dooien.
sien1989
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 okt 2010, 20:15

Re: aflassing rijexamen

Bericht door sien1989 »

hoop dat het door gaat :)
sien1989
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 okt 2010, 20:15

Re: aflassing rijexamen

Bericht door sien1989 »

was afgelast :) alles was ontdooit maar om te parkeren ging het niet de opgehoopte sneeuw lag er nog
ze vonden het zelf spijtig maar het mocht gewoon niet
Plaats reactie