Wanneer: 28 september
- Zat de examinator naast of achter jou? rechtsachter
- Het keren in de straat: in hoevere mocht je zelf de plaats kiezen? Was een verkeersvrije straat in St. Denijs dorp, hij zei 'kies u maar een plekje waar je u auto wil keren', er stonden auto's aan beide kant van de straat geparkeerd dus heb mij gekeerd waar er geen auto's stonden geparkeerd.
- Het parkeren achter een auto: wat moest je juist doen? ook in een zeer rustige straat mij achter een auto parkeren, dan uitstappen en weer instappen.
- Voorafgaande controles: wat heeft hij gevraagd? oliepeil , ruitenwisdinges, dan binnen alles (stoplichten, faren, mistlichten, ontwaseming etc)
- Ben je met de rijschool of een begeleider geweest ? de papa als begeleider
Resultaat: finaal gebuisd. De examinator zei dat hij zag dat ik wel goed kon rijden, maar dat de zenuwen me de das hebben omgedaan. Ik maakte veel grove fouten: richtingsaanwijzers iets te laat aanzetten, bij links afslaan de bocht te kort genomen, niet gepinkt bij het keren in een straat, 'iets' teveel bewegingen bij het parkeren, 50 rijden waar je maar 30 mocht (maar soms is dat ZO onduidelijk he..) en dat was het.
Volgende week heb ik terug rijexamen (normaal gezien mocht ik pas 8januari ofzo terugkeren, maar ik doe mijn praktijkexamen de volgende keer met de rijschool en dankzij hen kreeg ik een vroegere datum) en ik voel de zenuwen nu alweer
Ben beetje bang dat de zenuwen me weer de das om zullen doen...