EXAMENCENTRUM: KONTICH
- In welk examencentrum ben je geweest? Kontich
-
Zat de examinator naast of achter jou? Achter me
-
Keren in de straat: Hij duidde me de straat waarin ik moest keren aan en ik mocht kiezen waar
-
Het parkeren achter een auto: wat moest je juist doen? Hij duide me de auto aan waar ik achter moest parkeren, Geen auto achter de plaats waar ik moest parkeren, Was vlak na een afslag
Er reed een auto achter me die deze afslag nam.
Ik reed tot naast de aangeduide auto en begon dan te pinken en parkeerde perfect
- Voorafgaande controles: wat heeft hij gevraagd? Moest laten zien waar je de ruitenwisser vloeistof moest doen, alle mogelijke lichten, uitleggen hoe je de zetel/spiegels instelt.
-
Ben je met de rijschool of een begeleider geweest ? Met begeleider gegaan, 4 uur rijschool gevolgd
-
Als je met een begeleider geweest bent, wie was het ? (geen namen maar vb: papa, mama, oom, tante, vriend(in) enz....) papa
Examinator nr:
[gegevens verwijderd]
Ik ben niet geslaagd:- Ik keek niet genoeg in linker zijspiegel bij uitwijken naar links, Dit gaat over situaties waarin er voorsorteer rijvakken waren en ik dus langst de dikke lijnen dit voorsorteer rijvak inrijd en er dus niemand links van me kan zijn tenzij die is aan het zondagsrijden.
Bij het parallel parkeren vond ie dat ik eerder moest pinken
Hij vond dat ik te weinig vertraagde aan wegen waar je voorrang van rechts moet geven, ik heb iedereen perfect voorrang gegeven en liet gewoon mijn gas los bij elke voorrang van rechts baan maar dit vond hij niet genoeg.
De punten die op het blad staan Richtingsverandering: Onvoldoende |Snelheid en verkeersinzicht: Slecht| Manouvres: Onvoldoende
Hij zei tijdens het hele examen niets, ik en mijn vader dachten dat ik erdoor was en plots zegt ie "Ja dat is niet goed he"
heb al 2 jaar rijervaring, 4 uur rijles gehad, Rijexaminator
[gegevens verwijderd] is gwn een klootzak
Volgende afspraak duurt nog een maand.
[mod Stefan: we dulden geen persoonlijke aanvallen op dit forum.
Zie de gedragscode:
Berichten die racistische, vulgaire, haatdragende of beledigende teksten bevatten, zullen worden verwijderd.
Persoonlijke aanvallen worden niet geduld.]