proefexamen
-
heididecock
proefexamen
Zijn de proefexamens voor rijbewijs A3 voldoende om te slagen voor de theorie voor rijbwijs A3?
-
Jetson
Re: proefexamen
Gewoon wat proefexamens maken zonder de theorie te leren is vrij nutteloos; je gaat dan de vragen vanbuiten leren en de vragen op het echte examen zijn meestal niet exact dezelfde...
Eerst alles leren en dan proefexamens maken tot je quasi perfecte scores haalt is zeker wel voldoende om met glans te slagen.
Als je je theorie leert moet je dat niet gewoon doen om een rijbewijs te kunnen halen, je moet er ook aan denken dat je die theorie ook daadwerkelijk nodig hebt en moet kennen/kunnen toepassen eens je het rijbewijs hebt...
Eerst alles leren en dan proefexamens maken tot je quasi perfecte scores haalt is zeker wel voldoende om met glans te slagen.
Als je je theorie leert moet je dat niet gewoon doen om een rijbewijs te kunnen halen, je moet er ook aan denken dat je die theorie ook daadwerkelijk nodig hebt en moet kennen/kunnen toepassen eens je het rijbewijs hebt...
-
heididecock
ik denk dat je mijn vraag verkeerd heb begrepen,;)
Heb de theorie en de proefexamens op de site gedaan van A3
moet ik hetzelfde doen voor rijbewijs B om te kunnen slagen voor A3
Heb de theorie en de proefexamens op de site gedaan van A3
moet ik hetzelfde doen voor rijbewijs B om te kunnen slagen voor A3
-
Benny Stinkens
- Administrator
Of jij hebt ze verkeerd gesteldheididecock schreef:ik denk dat je mijn vraag verkeerd heb begrepen,;)
Je schrijft dat je de theorie ook op onze site gedaan hebt
blijkbaar heb je dan toch de eerste pagina gemist
Daar staat namelijk:
Eigenlijk moet je voor rijbewijs A3 dezelfde leerstof kennen als voor rijbewijs B.
Maar omdat GOCA op het examen uiteraard die dingen vraagt die voor een bestuurder van een bromfiets belangrijk zijn, hebben we hier voor jullie een vereenvoudigde cursus A3 gemaakt.
Als je onderstaande hoofdstukken aandachtig leest en leert, de oefenvragen en proefexamens A3 maakt, dan ken je voldoende om met succes te slagen.
Op heel wat theoriepagina's geven wij een EXAMENTIP (Tip ex.). Zorg ervoor dat je die zaken zeker zeer goed kent.
Bij deze vereenvoudigde cursus hebben slechts enkele hoofdstukken oefenvragen. Maar in onze proefexamens A3 zijn de Goca-vragen verwerkt.
Ik persoonlijk zou je willen aanraden om toch ook de theorie van rijbewijs B eens door te nemen, verkeersregels zijn een investering in je verdere leven, je kan er nooit genoeg van kennen.
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.