hallo,
kan iemand mij antwoorden op mij vraag aub?
welke rijbewijs heb je nodig om met een buggy te rijden?
dank je
welke rijbewijs nodig?
-
Inazuma
Re: welke rijbewijs nodig?
Wat noem jij een buggy ?Gast schreef:welke rijbewijs heb je nodig om met een buggy te rijden?
-
bert.covens
Als ik 't over een buggy heb, dan bedoel ik daar een soort kinderwagen mee. En dan blijf ik perfect aanzien worden als voetganger. Vermoedelijk heb jij 't over iets anders? Kan je iets specifieker zijn aub?
Goed autorijden, betekent vooral ook aan anderen denken
-
de rijprof
Als je een zo'n polyester auto bedoelt (meestal gemonteerd op een VW kever onderstel) dan is dat een rijbewijs B
-
Gast
nog nooit gehoord van een buggy?Inazuma schreef:Wat noem jij een buggy ?Gast schreef:welke rijbewijs heb je nodig om met een buggy te rijden?
tik da dan in in google en dan ziede wa da is?
dus das eigenlijk een soort auto helemaal open waarmee je alleen of met 2 kan rijden
maar weet juist ni welk rijbewijs ik daarvoor nodig heb...
-
Stefan Peeters
- Administrator
Het antwoord op je vraag is ondertussen al gegeven.Gast schreef: nog nooit gehoord van een buggy?
tik da dan in in google en dan ziede wa da is?
Moest je 't nu nog niet weten, kan je het zelf misschien eens intikken in google.de rijprof schreef:Als je een zo'n polyester auto bedoelt (meestal gemonteerd op een VW kever onderstel) dan is dat een rijbewijs B
Een beetje respect voor iemand die je vraag wil beantwoorden is misschien wel op zijn plaats.
Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit
(J. Cruijff)