Voorwerp ontwijken (Opgelost)

Vragen i.v.m. andere rijbewijzen.
Plaats reactie
ScHAmPi

Voorwerp ontwijken (Opgelost)

Bericht door ScHAmPi »

Afbeelding

Staat dit ergens in de theorie? Ik herinner me niet dat ergens gelezen te hebben en ik maak me zorgen dat ik ergens een stuk over geslagen heb. Want ik heb de indruk dat de theorie die bij rijbewijs A staat vooral herhaalt wat bij B stond en niet veel nieuwe regels toevoegt?
Laatst gewijzigd door ScHAmPi op 20 jun 2010, 14:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Inazuma

Re: Voorwerp ontwijken

Bericht door Inazuma »

ScHAmPi schreef:Want ik heb de indruk dat de theorie die bij rijbewijs A staat vooral herhaalt wat bij B stond en niet veel nieuwe regels toevoegt?
De wegcode is niet wezenlijk anders voor bestuurders van motorfietsen.
Vandaar dat je de theorie voor B eigenlijk ook best herhaalt.
ScHAmPi

Bericht door ScHAmPi »

Inazuma schreef:
ScHAmPi schreef:Want ik heb de indruk dat de theorie die bij rijbewijs A staat vooral herhaalt wat bij B stond en niet veel nieuwe regels toevoegt?
De wegcode is niet wezenlijk anders voor bestuurders van motorfietsen.
Ja inderdaad, dat heb ik ook gedaan, maar ik zie niet goed in waarom alles dan toch nog eens herhaald wordt in het theoriegedeelte van rijbewijs A, mensen denken zo misschien dat het voldoende is om enkel die herhaling te bestuderen. Dat is echter niet zo. Maar dat stond eigenlijk los van mijn vraag :).
GRO
Administrator

Bericht door GRO »

Je slaagt voor het rijbewijs A als je:

- De theoriepagina's van rijbewijs A grondig doorneemt;
- Daarna al onze proefexamens A maakt.

Als tijdens het echte examen bovenstaande vraag gesteld wordt, moet jij je niet zitten afvragen of je dat nu geleerd hebt via onze theoriepagina's of via onze proefexamens. Het belangrijkste is dat je via onze site (theorie of proefexamen) geleerd hebt dat je in dat geval extra gas moet geven.
ScHAmPi

Bericht door ScHAmPi »

GRO schreef:Je slaagt voor het rijbewijs A als je:

- De theoriepagina's van rijbewijs A grondig doorneemt;
- Daarna al onze proefexamens A maakt.

Als tijdens het echte examen bovenstaande vraag gesteld wordt, moet jij je niet zitten afvragen of je dat nu geleerd hebt via onze theoriepagina's of via onze proefexamens. Het belangrijkste is dat je via onze site (theorie of proefexamen) geleerd hebt dat je in dat geval extra gas moet geven.
Oke :). Ik dacht dat de proefexamens dienden om te testen of je de informatie die eerder in de theoriepaginas geleerd had voldoende beheerst.
bert.covens

Bericht door bert.covens »

Inazuma schreef:De wegcode is niet wezenlijk anders voor bestuurders van motorfietsen.
Dat wel. Maar er zijn wel (een zeer beperkt aantal) specifieke regels voor motorrijders, natuurlijk. :wink:
Goed autorijden, betekent vooral ook aan anderen denken
Plaats reactie