Op het examen werd gevraagd waar 80/100 - 18 voor stond. Ik kreeg de keuze tussen:
- de breedte
- de breedte-hoogte-verhouding
- nog een derde mogelijkheid die ik niet meer weet
Het lijkt me dus toch duidelijk genoeg uitgelegd.Banden zijn gemaakt van rubber en dit natuurproduct is onderheving aan veroudering. . Na enkele jaren zal het rubber harder worden en zal de grip op de rijbaan verminderen. . . De maximumleeftijd van een band is 5 tot 6 jaar. Controleer dus even, wanneer een nieuwe band geplaatst wordt, dat hij niet te lang in de stocageruimte van de handelaar gelegen heeft.
. De productiedatum van de band vind je aan de hand van de DOT-code. (9003 betekent: 9de maand (september) van het jaar 2003)
. Andere gegevens op de band: vb. 80/100 - 18
- 80 is de breedte van de band. - 100 is de hoogte
- 17 is de grootte van de velg in duim.
Klopt maar ik had het hier effectief over de vraag van de proefexamens.xantingo schreef:Ik vind op de site dit terug:
Het lijkt me dus toch duidelijk genoeg uitgelegd.
Ik ben er vrij zeker van dat ook slechts een van de getallen aangeduid was, daarom mijn topic ook met de vraag of iemand dat even kan nagaan...xantingo schreef: Het is best mogelijk dat bij de proefexamens een ander getal werd gevraagd, zodat je daar wel de breedte/hoogte verhouding moest antwoorden.
Mij niet. Want in het voorbeeld is niet 17, doch 18 de diameter van de velg in duim.xantingo schreef:Het lijkt me dus toch duidelijk genoeg uitgelegd.
Dat is correct. Wellicht is de zetduivel hier de boosdoenerJozef schreef:Mij niet. Want in het voorbeeld is niet 17, doch 18 de diameter van de velg in duim.xantingo schreef:Het lijkt me dus toch duidelijk genoeg uitgelegd.
Nochtans niet de eerste de beste, want:ScHAmPi schreef:Klopt maar ik had het hier effectief over de vraag van de proefexamens.xantingo schreef:Het lijkt me dus toch duidelijk genoeg uitgelegd.
ScHAmPi schreef:...ik denk dat er niet veel mensen zijn die de theorie zo grondig bestudeerd hebben als ik.
De mensen die aan dit forum meewerken zijn allemaal vrijwilligers die hun soms schaarse vrije tijd hieraan besteden.ScHAmPi schreef:Again... ik probeer alleen maar te helpen, en voor zover ik zie heeft nog niemand de vraag in de proefexamens gecheckt om te zien of wat ik zeg nu klopt of niet. Schoon.
Fair enough, neem uw tijdxantingo schreef:De mensen die aan dit forum meewerken zijn allemaal vrijwilligers die hun soms schaarse vrije tijd hieraan besteden.ScHAmPi schreef:Again... ik probeer alleen maar te helpen, en voor zover ik zie heeft nog niemand de vraag in de proefexamens gecheckt om te zien of wat ik zeg nu klopt of niet. Schoon.
Het is dan ook niet "schoon" om meteen een antwoord te willen krijgen, er zijn nog andere vragen...