Daar wij de vrachtwagen enkel voor de hobby gebruiken, hebben we een 30-ritten kaart. Hiermee sparen we een eurovignet + wegentaks uit in België...
Nu gaan we binnenkort naar het buitenland, we rijden door Nederland-Duitsland-Oostenijk-Slovenië-Croatië.
Wat concreet betekent dat we aan elke grensovergang even gaan stoppen, en aan de douane vragen of we taksen moeten betalen...
Voor Luxemburgen & Frankrijk weten we ondertussen dat het niet hoeft voor privé gebruik.
Hoe zit het met de bovengenoemde landen waar we nu gaan passeren ? En tot wanneer 's avonds kan je terecht in een douanepost ?
Alvast bedankt !!
30 ritten kaart
-
Stefan Peeters
- Administrator
Re: 30 ritten kaart
Ik hoop dat je even tijd hebt, ik probeer het zo snel mogelijk uit te zoeken 
Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit
(J. Cruijff)
-
Stefan Peeters
- Administrator
Ik heb je ondertussen een mail gestuurd met de gevraagde informatie, het bevat teveel bijlagen om hier online te zetten.
Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit
(J. Cruijff)
-
acer
Heel erg bedankt hiervoor !
-
VRD
Weet iemand hoe je een rittenkaart (30d) aanvraagd.
De vrachtwagen dient ook nog te worden ingeschreven.
Moet de vrachtwagen eerst worden ingeschreven en dan deze kaart worden aangevraagd of is er een andere procedure?
Hebben we dan vrijstelling van wegentaks en eurovignet (11,95 ton - 130 kw - 5860 cc)
Dank bij voorbaat voor uw reactie.
De vrachtwagen dient ook nog te worden ingeschreven.
Moet de vrachtwagen eerst worden ingeschreven en dan deze kaart worden aangevraagd of is er een andere procedure?
Hebben we dan vrijstelling van wegentaks en eurovignet (11,95 ton - 130 kw - 5860 cc)
Dank bij voorbaat voor uw reactie.