Ik hoop het
Zonder auto / rijbewijs is het tegenwoordig niet makkelijk meer om werk te vinden.
Al zeker niet in de regio waar ik woon waar je met de bus maar naar 2 steden/dorpen kunt (Geel en Tessenderlo)
Nu ook nog hopen dat de verzekering voor m'n botsautotje niet teveel gaat zijn sé
Gast schreef:Nu ook nog hopen dat de verzekering voor m'n botsautotje niet teveel gaat zijn sé
Als je dat zo wil houden, best niet al teveel mee botsen, dan...
Ik weet het
Maar moet toch eerst eens zien of hij nog op te knappen valt :p
(voor te leren rijden ga ik niet met een nieuwe auto rijden, dan krijgt men ventje een hart aanval denk ik )
want de auto die ik gekregen heb (gratis en voor niks ^^ ) blijkt toch in slechtere staat te zijn dan ik dacht
Gast schreef:Maar moet toch eerst eens zien of hij nog op te knappen valt :p
(voor te leren rijden ga ik niet met een nieuwe auto rijden, dan krijgt men ventje een hart aanval denk ik )
want de auto die ik gekregen heb (gratis en voor niks ^^ ) blijkt toch in slechtere staat te zijn dan ik dacht
Da's wellicht meteen ook de reden waarom je 'm "gratis en voor niks" gekregen hebt
Goed autorijden, betekent vooral ook aan anderen denken
Gast schreef:Maar moet toch eerst eens zien of hij nog op te knappen valt :p
Da's wellicht meteen ook de reden waarom je 'm "gratis en voor niks" gekregen hebt
Afgedankt door de ouders he
Al een geluk heb ik een handige vriend en schoonvader