rijbewijs A
-
bmw
rijbewijs A
om met een voorlopige rijbewijs A te kunnen rijden in de stad
moet je daar speciale rijlessen of andere lessen of iets op voorant doen ??
al vast bedankt
al vast bedankt
-
Inazuma
Re: rijbewijs A
Slagen in de theorie.bmw schreef:om met een voorlopige rijbewijs A te kunnen rijden in de stad
Minstens 6 uur rijles volgen in een erkende rijschool.
Een voorlopig rijbewijs afhalen bij de gemeente.
-
bmw
die voorlopige rijbewijs A is zeker 3 jaar geldig hé ??
en iemand zei van dat je je rijbewijs A voor dat die vervalt kunt verlengen via stadhuis
is dit waar ???
al vast bedankt
en iemand zei van dat je je rijbewijs A voor dat die vervalt kunt verlengen via stadhuis
is dit waar ???
al vast bedankt
-
Stefan Peeters
- Administrator
Een voorlopig rijbewijs A is 1 jaar geldig en kan niet verlengd worden.
Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit
(J. Cruijff)
-
bmw
this toch dacht ik 3 jaar geldig
die rijbewijs A ??
het kan zijn dat ik mij heb vergist
maar ik dacht dat het 3jaar geldig is
al vast bedankt
die rijbewijs A ??
het kan zijn dat ik mij heb vergist
maar ik dacht dat het 3jaar geldig is
al vast bedankt
-
Stefan Peeters
- Administrator
Artikel 5
§1. Elke kandidaat voor het rijbewijs geldig voor de categorie A3, A, B+E, C, C+E, D of D+E (...) moet een scholing doorlopen :
2° hetzij op basis van een voorlopige rijbewijs model 3, overeenkomstig de regels voorgeschreven in afdeling II.
Artikel 8
§1. Het voorlopig rijbewijs model 3 is twaalf maanden geldig.
De geldigheid van een voorlopig rijbewijs kan niet verlengd worden (...)
§1. Elke kandidaat voor het rijbewijs geldig voor de categorie A3, A, B+E, C, C+E, D of D+E (...) moet een scholing doorlopen :
2° hetzij op basis van een voorlopige rijbewijs model 3, overeenkomstig de regels voorgeschreven in afdeling II.
Artikel 8
§1. Het voorlopig rijbewijs model 3 is twaalf maanden geldig.
De geldigheid van een voorlopig rijbewijs kan niet verlengd worden (...)
Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit
(J. Cruijff)
-
Tom84
Je kan een model 3 aanvragen als je theorie minder dan 3 jaar geleden afgelegd is. Nadien moet je 1 maand stage doorlopen en kan je vervolgens praktisch examen afleggen
http://www.mobilit.fgov.be/data/route/ozb/06ozbn.pdf" target="_blank
Her kan niet verlend worden, maar er kan wel een nieuw model aanvragen na 3 jaar na het verlopen van het huidige model.
http://www.mobilit.fgov.be/data/route/ozb/06ozbn.pdf" target="_blank
Her kan niet verlend worden, maar er kan wel een nieuw model aanvragen na 3 jaar na het verlopen van het huidige model.
-
bmw
bedankt voor jullie antwoord
-2 jaar na het afleveren van A<, verkrijgt de kandidaat zonder examen volledige categorie A (zelfs indien de kandidaat nog geen 21 jaar is).
-Indien de kandidaat voor het verstrijken van deze termijn 21 jaar wordt, moet hij niet wachten en mag hij het praktische examen categorie A opnieuw afleggen
dit begrijp ik ni
wilt iemand dat uitleggen aub
al vast bedankt
-2 jaar na het afleveren van A<, verkrijgt de kandidaat zonder examen volledige categorie A (zelfs indien de kandidaat nog geen 21 jaar is).
-Indien de kandidaat voor het verstrijken van deze termijn 21 jaar wordt, moet hij niet wachten en mag hij het praktische examen categorie A opnieuw afleggen
dit begrijp ik ni
wilt iemand dat uitleggen aub
al vast bedankt
-
GRO
- Administrator
Als je gedurende twee jaar in het bezit bent van een rijbewijs A (klein) dan kun je naar het gemeentehuis gaan en een rijbewijs A (groot) vragen, zelfs al ben je dan nog geen 21 jaar.
Stel dat je nog maar een jaar een rijbewijs A (klein) hebt en je wordt 21 jaar. Dan moet je niet nog een jaar met dat rijbewijs A (klein) rijden. Je mag dan van zodra je 21 bent een praktijkexamen voor rijbewijs A (groot) gaan afleggen.
Stel dat je nog maar een jaar een rijbewijs A (klein) hebt en je wordt 21 jaar. Dan moet je niet nog een jaar met dat rijbewijs A (klein) rijden. Je mag dan van zodra je 21 bent een praktijkexamen voor rijbewijs A (groot) gaan afleggen.
-
bmw
Als je gedurende twee jaar in het bezit bent van een rijbewijs A (klein) dan kun je naar het gemeentehuis gaan en een rijbewijs A (groot) vragen, zelfs al ben je dan nog geen 21 jaar.
dit is alléén geldig voor een vaste rijbewijs A en niet voor een voorlopige rijbewijs A
als ik het goed begrijp
al vast bedankt
dit is alléén geldig voor een vaste rijbewijs A en niet voor een voorlopige rijbewijs A
als ik het goed begrijp
al vast bedankt
-
Inazuma
Uiteraard.bmw schreef:Als je gedurende twee jaar in het bezit bent van een rijbewijs A (klein) dan kun je naar het gemeentehuis gaan en een rijbewijs A (groot) vragen, zelfs al ben je dan nog geen 21 jaar.
als ik het goed begrijp
Je kan trouwens geen 2 jaar in bezit zijn van een voorlopig rijbewijs A , dat is maar 12 maanden geldig ...