rij bewijs c+E

Vragen i.v.m. andere rijbewijzen.
Plaats reactie
ingrid

rij bewijs c+E

Bericht door ingrid »

IK HEB BETAALD EN IK HEB PRAKTISCHE LES GENOMEN EN IK BEN NIET GESLAAGD VOOR DE EXAMEN C1 +E;WAT GAAT ER GEBEUREN ALS IK HET NIET HAAL IN SEPTEMBER MET DE NIEUWE WET
GRAAG ZO SNEL MOGELIJK EEN ANTWOORD EN WAT MOET IK DOEN

[mod xantingo: verplaatst]
Stefan Peeters
Administrator

Re: rij bewijs c+E

Bericht door Stefan Peeters »

ingrid schreef:GRAAG ZO SNEL MOGELIJK EEN ANTWOORD EN WAT MOET IK DOEN
Ons niet afjagen en je hoofdletters uitzetten, om te beginnen...

Daarna: niet panikeren. September is nog 3 maanden ver.

Volg eventueel nog enkele uren les en ga je examen nog eens overdoen. Wanneer je wil ontsnappen aan de nieuwe regeling vanaf 10 september, moet je er enkel voor zorgen dat je rijbewijs C(1) afgeleverd werd voor die datum.

Aangezien je spreekt over een examen C+E vermoed ik dat je al een rijbewijs C(1) hebt, of niet?
Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit 8) (J. Cruijff)
ingrid

Re: rij bewijs c+E

Bericht door ingrid »

xantingo schreef:
ingrid schreef:GRAAG ZO SNEL MOGELIJK EEN ANTWOORD EN WAT MOET IK DOEN
Ons niet afjagen en je hoofdletters uitzetten, om te beginnen...

Daarna: niet panikeren. September is nog 3 maanden ver.

Volg eventueel nog enkele uren les en ga je examen nog eens overdoen. Wanneer je wil ontsnappen aan de nieuwe regeling vanaf 10 september, moet je er enkel voor zorgen dat je rijbewijs C(1) afgeleverd werd voor die datum.

Aangezien je spreekt over een examen C+E vermoed ik dat je al een rijbewijs C(1) hebt, of niet?
ja sorry ik heb rijbewijs c1 met als datum 25/5/2009 en wil nu verder gaan voor C1+E als ik hier niet voor slaag voor september telt die nieuwe wet voor mij en wat moet ik dan doen ?? dank u
Stefan Peeters
Administrator

Bericht door Stefan Peeters »

Aangezien je het rijbewijs C1 al hebt voor 10/9 val je onder de tijdelijke vrijstellingen.

Je kan dus alle tijd nemen voor het behalen van je rijbewijs E.

Zie hiervoor meer informatie.
Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit 8) (J. Cruijff)
Plaats reactie