Hallo, als je 6u rijles volgt (is de 6U alleen mogelijk met eigen moto of ook met een van de rijschool ?) dan heb je in feite je rijbewijs nog niet, maar toch ga je al de baan op??
Mvg
Iets wat ik niet snap
-
Benny Stinkens
- Administrator
Mensen die een voor een voorlopig rijbewijs 18 maanden gaan moeten eerst 20 rijlessen moeten volgen en dan pas naar het gemeentehuis voor hun voorlopig rijbewijs.gil schreef:alé, ik heb mijn theorie voor de auto gdn, en ik was geslaagd, ik ging naar het gemeentehuis en ik had mijn voorlopig rijbewijs 36maand.. En het is tog pas dan dat je lessen kan volgen?
Mvg
Je kan zelfs zonder dat je je theorie-examen hebt afgelegd praktijklessen volgen. (geen aanrader maar het kan)
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
-
gil
-
Elke V
met de moto rijden vooraleer je met de moto hebt leren rijden lijkt mij sowieso niet slimgil schreef:aah, maar als je een eigen moto hebt en je gaat ermee naar de rijschool voor de lessen?
Dan rij je tog illegaal naar de rijschool, of vergis ik mij?
Enja als je 6U les volgt voor de motor, is het dan niet mogelijk om dat met een moto te doen van de rijschool?
Mvg
dus neen, je mag niet met je eigen moto naar de rijschool rijden, dat heb je goed begrepen
for it is not truth that makes us see, but miss and mischief that makes us blind. to reckon clarity, be clear, be clean of lie. - Henry VII
-
GRO
- Administrator
@ GIL
Motorfiets.
Je volgt 6 of 8 uur praktijkles in een rijschool.
Rijscholen hebben daarvoor een motorfiets ter beschikking.
Je kunt dus niet op je eentje met je motorfiets naar de rijschool rijden om dan lessen te beginnen volgen.
Een examinator zei ooit eens dat een gast met de auto naar het examencentrum kwam gereden om theorie-examen b af te leggen.
Je had dus best eerst eens het praktijkboek doorgenomen. Het is helemaal niet nodig om eerst een voolopig rijbewijs 36 maanden te gaan halen voor je naar de rijschool gaat.alé, ik heb mijn theorie voor de auto gdn, en ik was geslaagd, ik ging naar het gemeentehuis en ik had mijn voorlopig rijbewijs 36maand.. En het is tog pas dan dat je lessen kan volgen?
Motorfiets.
Je volgt 6 of 8 uur praktijkles in een rijschool.
Rijscholen hebben daarvoor een motorfiets ter beschikking.
Je kunt dus niet op je eentje met je motorfiets naar de rijschool rijden om dan lessen te beginnen volgen.
Een examinator zei ooit eens dat een gast met de auto naar het examencentrum kwam gereden om theorie-examen b af te leggen.