Sjazze schreef:sommige mensen zeggen van niet omdat je al met een ander rijbewijs bezig ben?
'sommige mensen' moet ge niet geloven er is absoluut niks op tegen zowel een voorlopig rijbewijs voor de auto als een voorlopig rijbewijs voor de moto te hebben. je mag je theorie voor de moto al doen vanaf 17 en 9mnd, maar als ik mij niet vergis kan je je voorlopig rijbewijs pas halen (en je examen pas doen) als je effectief achttien bent. Of je al zes uur rijles mag volgen bij de rijschool voor uw achttien, ... volgens mij wel, maar 'k ben niet helemaal zeker.
ik neem aan dat ge van de technische beperkingen mbt motorfietsen voor -21jarigen al wel gehoord hebt?
for it is not truth that makes us see, but miss and mischief that makes us blind. to reckon clarity, be clear, be clean of lie. - Henry VII
ah merci. anders moest ik nog eens 3 maanden extra wachten en dat zou balen zijn.
de 25Kw regel ken ik al wel.
heb al een xr250 die net geen 25Kw heeft.
dat van die 6 uur moet ik ook nog eens nazien. want dan heb ik heel augustus en september te rijd om te oefenen en kan ik het nog doen voor ik op kot ga in antwerpen.
nu begin het echte moto rijden toch wel dicht te komen. als je er al lang naar uit ziet beginnen die laatste maanden toch wel door te wegen
sjazze schreef:nu begin het echte moto rijden toch wel dicht te komen. als je er al lang naar uit ziet beginnen die laatste maanden toch wel door te wegen
hehe, dat versta ik heel goed
veel succes en plezier toegewenst met het (leren) motorijden - 't geeft echt een zalig gevoel
for it is not truth that makes us see, but miss and mischief that makes us blind. to reckon clarity, be clear, be clean of lie. - Henry VII
Ik heb geen weet van een bepaling die je zou verbieden om meerdere voorlopige rijbewijzen tegelijk te hebben - uiteraard telkens voor een andere categorie.