Iemand die 40 j is, en al 22 jaar een rijbewijs B heeft, mag deze persoon met dit rijbewijs een moto van 500 cc besturen, of moet deze persoon hiervoor bijkomend een rijbewijs behalen?
Is het mogelijk voor u ons hierover meer duidelijkheid te geven?
Met vriendelijke groeten,
Hilde Rombouts
dossierbeheerder
Verzekeringsbank Herentals
Tel. (014)226 226
Motor 500 cc
-
digital
- Berichten: 541
- Lid geworden op: 27 mar 2005, 00:00
- Locatie: Limburg




