schrik voor theorie examen

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Plaats reactie
ilse86

schrik voor theorie examen

Bericht door ilse86 »

Ik leer nu al 4 jaar via deze site mijn rijexamen en eigenlijk kan ik het wel denk ik ( theorie is niet mijn sterkste kant) maar elke keer krijg ik weer schrik en doe ik het uiteindelijk niet.
Nu zou ik het eigenlijk dit jaar echt wel moeten doen! Maar kan er me niet toe begeven om te vertrekken, wat als het niet lukt ?
GRO
Administrator

Bericht door GRO »

Dag Ilse,

Eerst wil ik je vertellen dat er geen enkele reden is om schrik te hebben. Er zijn op het examencentrum lieve mensen die je zullen zeggen achter welke computer je mag gaan zitten. En dan komen de vragen.

En dan zijn er twee mogelijkheden: ofwel ben je geslaagd (wat heel tof is), ofwel ben je niet geslaagd en moet je nog eens teruggaan.

Het ergste wat daar dus kan gebeuren is dat je 15 euro bent kwijt gespeeld en een uurtje van je tijd. Maar dat is toch niet dodelijk hé :lol:

Als je onze proefexamens gemaakt hebt en je haalt daar een goede score, dan mag je vol moed naar het centrum gaan. Veel jongeren hebben op dit forum al geschreven dat het echte examen zelfs nog wat gemakkelijker is, omdat je daar nog wat meer denktijd krijgt.

Vooruit dus, volle moed naar het centrum.
bibi585

Bericht door bibi585 »

En, zoals reeds zo vaak gezegd en geschreven, zenuwen thuislaten.
Die heb je daar echt niet vandoen. :wink:
ilse86

Bericht door ilse86 »

GESLAAGD

Een vriendin van me is me met de auto komen halen en ben het dus gaan doen en in 1 keer geslaagd! De vrouw daar zei wel dat het goed was dat ik vandaag nog kwam want dat het vanaf morgen 100 vragen zijn. Ik weet nu niet of dat klopt??? Omdat jullie hier op de site zeiden van niet ;-)

Alvast bedankt!!!!!!!!!!!!!
bibi585

Bericht door bibi585 »

Da was rap, proficiat. :wink:
Dat van die 100 vragen zal wel als grapje bedoeld geweest zijn. (50 vandaag en 50 morgen)
Ashke

Bericht door Ashke »

ilse86 schreef:GESLAAGD

Een vriendin van me is me met de auto komen halen en ben het dus gaan doen en in 1 keer geslaagd! De vrouw daar zei wel dat het goed was dat ik vandaag nog kwam want dat het vanaf morgen 100 vragen zijn. Ik weet nu niet of dat klopt??? Omdat jullie hier op de site zeiden van niet ;-)

Alvast bedankt!!!!!!!!!!!!!
Ik ben vandaag gegaan en had ook maar 50 vragen, dus ofwel grapje, ofwel wist ze het zelf niet goed :P
Plaats reactie