EXAMENCENTRUM: EREMBODEGEM
- In welk examencentrum ben je geweest
Erembodegem
- Zat de examinator naast of achter jou?
Achteraan rechts
- Het keren in de straat: in hoevere mocht je zelf de plaats kiezen?
Ik moest een straat inrijden en ze zei: je mag je achter de eerste auto parkeren en in deze straat gaan we ons dan ook keren
- Voorafgaande controles: wat heeft hij gevraagd?
Alle lichten, claxon, achteruitontwaseming, verwarming vooraan, pinkers, rem, ruitenwissers, bandenprofiel (ik heb gezegd dat de hoofdgroeven 1,6 mm diep moeten zijn en dan nog een paar slijtageindicatoren aangeduid)
Ik had een heel vriendelijke vrouw van ik schat bijna in de 40, klein van gestalte en ze noemt Karen (achternaam weet ik niet)
Ik heb een paar keer een stomiteit begaan zoals, toen ze vroeg om mijn linkerpinker op te zetten, zette ik de rechter aan en tijdens het rijden was ik blijven hangen aan de knoppen voor de ruitenwissers met gevolg dat mijn achterste ruitenwissers aanstonden zonder dat ik het wist

ze vroeg gewoon: zou het mogelijk zijn van uw ruitenwissers af te zetten
Ik heb in erembodegem en nieuwerkerken rondgereden, geen een keer in het stad van aalst. De route die ik gedaan heb was toevallig 1 die ik nog nooit gereden had! ze was wel vrij gemakkelijk.
Ik had examen vrijdagmorgen om 7.40 en heb ongeveer iets langer dan een half uur rondgereden.
Eens terug bij het examencentrum was ik er nog voorbij gereden ook

stomweg
ik mocht mij dan terug parkeren op de parking, en toen we uitstapen zei ze met een glimlach: 'Proficiat, u bent geslaagd!'

Ik een gat in de lucht gesprongen en als ne zot naar het gemeentehuis
Een paar tips:
-zeg tegen zo weinig mogelijk mensen da je examen hebt
-neem kalmeringspillekes uit de apotheek (calmifort) (ik had ze wel nodig)
-tijdens de rit: chikken, chikken[/b]